JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

download JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

of 14

Transcript of JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    1/14

    DIN NOU DESPRE ARMATA AMERICANĂ ȘI…VAI!, CE-A ZIS JOHN MACARTHUR!

    16 octombrie 2013 prin cristianionescu 

    Din nou, armata americană nu se poate abține. Deja vu: instructorul afișează una dintre cele mairespectate misiuni creștine – American Fami A""#cia$i#n – ca fiind o oranizație care promovează ura socială. !ceastă etic"etare a creștinilor evan"elici a devenit o acțiuneobsesivă, neată public dar, iată, repetată.

    #ursa, AICI: "ttp:$$%%%.fo&ne%s.com$opinion$2013$10$1'$us(arm)(defines(c"ristian(ministr)(as(domestic("ate(roup$*intcmp+latestne%s

    ecent, -o"n ac!rt"ur, un teolo respectabil din !merica, a afirmat cu seninătate că /n timpul

    necazului cel mare, oamenii care vor fi primit semnul fiarei pe frunte sau pe mna dreaptă vor putea totuși să fie mntuiți. a /n cazul tuturor pre(tribulaționiștilor, dilema lui ac!rt"ur estede unde să scoată mulțimea din !pocalipsa , dacă iserica este deja răpită la cer. 4entru a for țaaceastă doctrină escatoloică, ac!rt"ur – și nu numai el – inoră ce este scris neru pe alb /n#criptură.

    5nrozitor !uzi, ca să supraviețuim /n sistemul fiarei, luăm semnul și totuși putem fi mntuiți.7a /nc"eierea citatului, să vedeți ce se bucură doi frățiori că acum și ac!rt"ur zice ca ei. 8atăcă va fi o teoloie care să justifice taina fărădeleii pentru o biserică apostată și sunt, deja,teoloi care o formulează itiți versetele de mai jos și pe urmă vedeți dacă vă mai arde să luațisemnul sau mai bine muriți:

    !49!784#! 13:1(1; i to>i cei ce nu se vor /nc"ina icoanei fiarei. ?i a făcut cato>i, mici =i mari, boa>i =i săraci, slobozi =i robi, să primească un semn pe mna dreaptăsau pe frunte, =i nimeni să nu poată cumpăra sau vinde fără să aibă semnul acesta, adicănumele fiarei sau numărul numelui ei. !ici e /n>elepciunea. ine are pricepere săsocotească numărul fiarei. ăci este un număr de om. ?i numărul ei este =ase sute =aizeci=i =ase.<

    !49!784#! 1:1(3

    văzut ca o mare de sticlă amestecată cu foc@ =i pe marea de sticlă, cu lăutele luiDumnezeu /n mnă, stăteau %ir&i$#rii 'iarei, ai ic#anei ei (i ai n&m)r&&i n&me&i ei.Ai cntau cntarea lui oise, robul lui Dumnezeu, =i cntarea ielului. ?i ziceau: Bari=i minunate sunt lucrările Cale, Doamne Dumnezeule atotputernice Drepte =i adevăratesunt căile Cale, 5mpărate al neamurilor

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    2/14

    !49!784#! 16:2

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    3/14

    intreaa si n(au primit.Din pacate acum cu cata neleiuire este trebuie sa fim cuoc"ii lar desc"isi.

    elisa ăspunde 1M octombrie 2013 at :1 ! 

    (a preocupat intotdeuna sa cunosc mai bine ceea ce A#CA #8#, pentru ca oamenii mai pot resi daca nu sunt insuflati de Du"ul luiDumnezeu.red ca fiecare copil al Domnului are un dar,nu cum se sutine, ca un anumit dar duce la mintuire,nu sta #8#,numai -ertfa lui Fristos 8sus mintuieste pe cel A ADA!poi spune:Doamne nu am scos noi draci, nu am facut noi minuni..

    cum de le spune acestora :4lecati de la 8IA, niciodata nu v (am cunoscut, cu ce putere au facutacestea*um de au avut daruri, ca de e&emplu cel de scoaterea dracilor, care nu se prea intilneste astazi la credinciosi, si de care ar fi mare(mare nevoie si nule mai au, ba c"iar si au pierdut mintuirea* fiind alunati.unosc din cele scrise ca Du"ul nu lucreaza acolo unde nu este ascultare, poti starui oricit sa primesti daruri, in primul rind rolulDu"ului #fint este sa 7 preamareasca pe Giul, si sa ne invete toate lucrurilecare duc la sfintire. Iu vreau sa intru in polemica cu vorbirea, dar cred ca a vorbi in limbi, nu

    inseamna a repeta aceleasi cuvinte de citeva ori, printre cele romanesti@eu cred numai in vorbirea in limbi dintr o biserica unde se si talmaceste,asa cum A#CA #8# ca trebuie sa facem.#coaterea dracilor este Kmai periculoasa< pentru ca daca nu estiserios pe cale, dracii stria, te dau de ol am auzit asta intr o biserica din9. penticostala, dar si la ortodocsi, a sarit demonul si cu vocesc"imonosita l(a atacat pe e&orcist, cu cele pacatoase din viata lui.E Iimeni nu se incumeta sa scoata dracii, in sc"imb restul darurilor see&aereaza, punindu se accent doar pe unul@ori acestea sunt impartite de catre Dumnezeu, fiecaruia dupa cum vrea A7,spre G979#N7 !7C9!O nu spre inimfare,

    lucru periculos, alimentind mindria.!scultarea face mai mult decit jertfele si mila mai mul decit arderile detot.

    cristianionescu ăspunde 1M octombrie 2013 at M:03 ! 

    http://gravatar.com/eliodorahttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28198#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28198#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28198http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28199#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28199#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28199http://gravatar.com/eliodorahttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28198#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28198http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28199#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28199

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    4/14

    Da, dar asta nu /nseamnă că nu trebuie aduse jertfe și arderi de tot.

    eliodora$elisa 20 octombrie 2013 at 6:13 ! 

    Da, cred ca jerfa si arderile de tot trebuiau deja facute, dardaca nu ai si ascultare si mila, le ai facut deeaba.!sa intele eu, poate resesc.

    cristianionescu 20 octombrie 2013 at 6:M ! 

    Da, așa este corect.4roblema este că cei ce consideră că dacă este milă și

    ascultare nu mai trebuie jertfe, se fac vinovați tocmai deJneascultare, pentru că și jertfele au fost poruncite.!șa procedează ei cu spălarea pocioarelor, acoperireacapuluiJ#cot /n relief partea spirituală smerenie, slujire, supunereași respectul față de soțE pe care, c"ipurile, o /mplinesc, dar/ncalcă ceea ce ar fi cel mai ușor de /mplinit, parteae&terioară, dovedind astfel că nici /n interior lucrurile nustau mai bine.Desiur, e&istă pericolul să rezolvăm e&teriorul fără săaplicăm principiul la nivel spiritual, dar fariseismul nu

     poate fi folosit ca o scuză /n favoarea firii pămntești.

    emus 20 octombrie 2013 at ;:3; ! 

    Grate 8onescu,

    #pălarea picioarelor se face /nainte de ină. Iimeni nu seașează la masă cu minile murdare ci, de reulă se, spală/nainte #pălarea picioarelor se face 5nainte de ină ca, un

    credincios sa fie curat de tot /nainte de /mpărtășire. De ceasta * Giindcă eu /nțele că E in mod involuntar ființanoastră se intinează, datorită faptului căci, călcăm pe un pămnt, care a fost stropit cu snele sfnt al Giului luiDumnezeu

    http://gravatar.com/eliodorahttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28201http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28202https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28202http://gravatar.com/remoremohttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28203https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28203http://gravatar.com/eliodorahttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28201http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28202http://gravatar.com/remoremohttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28203

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    5/14

    cristianionescu 20 octombrie 2013 at 12:0 4 

    !cum, și dacă se face după sau /n timpul cinei, cum scrie, bine că se face, dacă se face.

    emus 20 octombrie 2013 at 3:26 4 

    Grate 8onescu, nu(i c"iar așa. #pălarea picioarelor dupăină nu mai are efectul stabilit de, a curăța, 5nainte #pălarea după, mai rămne doar cu actul de smerenie. Dacăcredeți ca, lucrul acesta nu are importanță, va inselați. Dece Domnul 8sus i(a spus la 4etru că cine s(a scăldat, n(aretrebuință sa(si spele dect numai picioarele ca, să fie curatde tot * Iu credeți că această e&presie a fost dată cu,

    conotație spirituală*

    cristianionescu 21 octombrie 2013 at :31 ! 

    a da. 5nțelesul este spiritual.

    3.

    emus ăspunde 16 octombrie 2013 at 3:'M 4 

    Grate 8onescu, loata aceea de la !poc. vine din Iecazul cel mare. Iu scrie așa acolo *

    o

    cristianionescu ăspunde 16 octombrie 2013 at 3:M 4 

    a daAu sunt mid(tribulaționist

    4op !le&andru ăspunde 23 octombrie 2013 at 12:26 4 

     Iu sunteti sinurul midJ. "iar dacP se pare cP pretribulationismul arecei mai multi adepti, este o c"estiune de timp, mai scurtP sau mai lunP, pnP se va dovedi contrariul. id, sau post tribulationistii nu au nimic de pirdut dacP pretribulationistii vor avea dreptate, dar dacP va fi invers,atunci dezamPirea cel putin dezamaireaE va fi foarte mare.

    http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28204http://gravatar.com/remoremohttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28205https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28205http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28207https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28207http://www.blogulproorociilor.wordpres.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28167#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28167#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28167http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28170#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28170#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28170https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28170http://alexpop7620wordpress.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28215#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28215http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28204http://gravatar.com/remoremohttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28205http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28207http://www.blogulproorociilor.wordpres.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28167#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28167http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28170#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28170http://alexpop7620wordpress.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28215#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28215

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    6/14

    9rict ai /ncerca, si orice teolo ai fi, cnd /ncepi sa incerci a e&plica cP defapt loata din !pocalipsa nu reprezintP iserica, rPpitQ din Iecaz, intri pe un teren alunecos si la urmP vor fi attea de e&plicat si justificat /nctnu o vei mai scoate la capPt. !m auzit predici banale cu privire la acestsubiect, predicate de pastori respectati, romni sau de alte nationalitati.

    obert van Hampen a scis o carte buna pe tema asta: !48A!8#A888, R#4NI#N8 7!A #8 #847A.

    sonn) ăspunde 2 decembrie 2013 at 1:31 ! 

    mid(tribulationist suna un fel de compromis, sa nu fie nici inainte nicidupa. pozitia poate fi redefinita sa fie mai clara si fara nuantacompromisului. post(tribulationist but pre(%rat". necazul cel mare nu esteec"ivalent cu mania Domnului, ci o precedeJatei 2' si dupa acele zile

    de necazJ, iar in apocalipsa 6 ei vor fui la munti ca a venit ziua manieimielului. necazul cel mare face parte din IA!SN8 si ele se vor escalain perioada imediata di(naintea reveniri Domnului, intocmai dupa cum ofemeie de la conceptie incepe sa aibe reutati de sarcina si c"iar inainte denastere reutatile$durerilenasteriiE vor escalada. I88 9 GAA8A nu maiare contractii$dureri dupa nastere ci ele preced nasterea. 8n sc"imb maniaDomnului vine peste fii neascultariiJ caci noi n(am fost randuiti la manie tesaloniceni E. risti, considera raspunsul meu ca o completare a pozitieitale si nu ca o contradictie, te ro8mi esti un prieten dra si scump si ne stim de multa vreme, am invatatmulte de la tine si ma ro Domnului sa te binecuvanteze si sa te tina tare in

     pozitia$doctrina pe care o ai ca multi sunt infectati astazi cu virusul pre(tribulationist. #"alom

    '.

    evreul ăspunde 16 octombrie 2013 at :3' 4 

    #peaT of fratele -o"n , am ascultat predica lui despre fiul risipitor , multi o rastalmacescin diferite andiri , dar omul acesta a spus ceva care nam auzit pe nimeni pana acum ,deci a zis ca la urma KGiul cel mai mareJ< UUUUUUUUUU(

    !D8I8#C!C9: Iu zic că n(o fi zis, dar aș prefera un linTJo

    !urel i"et ăspunde 11 noiembrie 2013 at 12:2' 4 

    !s avea si eu o e&plicatie in leatura cu spalarea picioarelor.4lecind dela faptul cafiecare doctrina biblica ca sa poata fi practicata ,ea trebuie sa aiba la baza cele 3

    https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28349#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28349https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28171#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28171#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28171https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28171http://www.facebook.com/aurel.mihethttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28244#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28244#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28244https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28349#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28349https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28171#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28171http://www.facebook.com/aurel.mihethttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28244#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28244

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    7/14

    criteri1 sa fie invatata sau practicata de Domnul isus2 #a fie invatata sau practicata in is. primara3 sa fie mentionata in epistolile !postolilor ca@ !p. 4avel,8acov,4etru, 8oan, si8uda.

    Deoarece acest lucru are la baza numai 1 din cele 3 criteri practicat numai deDomnul 8susE fara sa fie sustinut si de celelalte 2 , poate fi luat ca o practicaobliatorie,sau una obtionala*8n 8s. primara ,citim in Gaptele !p. 2.'2 Ai staruiau in invatatura apostilor,inleatura frateasca, in frinerea piini ina Domnului fara referire la spalarea picioarelorE si in ruaciuni. 8ntrebarea e ,de ce nu se spune nimic de spalarea picioarelor in acest caz * Iu sa facut *Nn alt caz,tot in faptele 20.11 Dupa ce sVa suit iarasi ,a frint piineaJ e vorbadespre cina Domnului si nici in cazul acesta nu e mentionata spalarea picioarelor .Dece* Iu sa mai practicat,* a fost o resala Dr. 7uca in scrierea lui*etc.

    #i inca un caz. !p.4avel scrie la 1 or.11.23(26 aci am primit dela Domnul ce v(am invatat @si anume ca,Domnul isus in noaptea in care a fost vindut,a luat o piineJ.e rinduiala cu privire la ina Domnului,dar nici aici nu spune nimic ca practica la asa Domnului ,si spalarea picioarelor,si de notate faptul ca !p. 4avelspune ca aceasta a primit(o dela Domnul 8ntrebarea se pune cum Domnul care a practicat(o si a zis sa se faca acum nu mai aminteste nimic de ea * care din acestedoua cazuri trebuie luate in seama, cel spus de Domnul 8sus la masa pascala,saucel nespus de Domnu 8sus !p.4avel si nu fiureaza in is. primara *Doresc sa fiu comentat la ceea ce am prezentat in leatura cum intele eu problema < #4!7!A! 4889!A79 < Gil.3.1,16 Giti binecuvintati deDomnul care a facut cerurile si pamintul 4s. 11.1

    cristianionescu ăspunde 21 noiembrie 2013 at 6:11 4 

    Au cred că ideea nu este să vorbească de două ori ca să auzim o dată, ci principiul este Ko dată a vorbit, de două ori am auzit

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    8/14

     practicat(o, pentru ca nici nu o neaa. Avan"eliile descriu uneori acelasiepisod dar cu mici diferente ceea ce ne facem sa inteleem ca ele secomplimenteaza unele pe altele si cu nici un c"ip nu se contrazic, asa cadaca ceilalti apostoli nu au mentionat aceasta practica, Domnul 8susmentionand(o$poruncind(o ii complimenteaza. 8n al patrulea rand apostoli

    nu au fost nevoiti so mentioneze deoarece era un lucru practicat de evreiera de la sine intelesE. oricand erai primit intr(o casa ti se spala picioarelein semn de buna primire si respectJ W#imone am intrat in casa ta si nu mi(ai spalat picioarele.Vand 8sus a sarbatorit pastele impreuna cu ucenicii sai au fost in odaia desus toti musafiri, si nimeni nu i(o asteptat sa le spele picioarele, iar dintreei nici unul nu s(a andit sa iei rolul de azda ci mai deraba sau apucat laWvrajbaV care sa fie cel mai mare, atunci Domnul 8sus le(a raspuns cel maimare este cel ce spala picioarele celorlalti, adica el este azda si apoispunandu(le caei toti sunt frati nici unul mai mare decat celalat, le(a poruncit sa se spele uni pe alti dupa aceea, pentru ca el o condus prin

    e&empluE. i se pare ridicola ideea ca ucenicii ar fi inorat poruncamantuitorului si pericolul este ca daca au inorat una ce arantie avem canu ar fi inorat si alteleJ Wsa faceti C999999C ce vam invatatVGii binecuvantat de Domnul si nu te lasa influentat de cei ce isi ale doarce le place din scripturi#"alom

    .

    abebodan ăspunde 1 octombrie 2013 at 2:06 ! 

    Azec"el Crifanonferinta K#trane Gire< are ca si scop denuntarea carismaticilor de enul KIe%apostolic eformation < trupa lui 8osif Con, ill -o"nsonE, enn) Finn, "ris t"at"ijacTed t"e 4entecostal movement. C"e classic 4entecostals "ave not"in to do %it" t"etoda)Vs c"arismatics de enul K!ape CimisoaraE J and even ac!rt"ur said it. Io% %"en it comes to esc"atolo)Jtreaca mearaJ toti ne dam cu parereaJ :E

    o

    cristianionescu ăspunde 1 octombrie 2013 at 2:0M ! 

    Ai, c"iar așa* !dică să acceptăm semnul fiarei că și(a dat o părere ca toți ceilalți*Llumești, desiur*

    abebodan ăspunde 1 octombrie 2013 at 2:'2 ! 

    https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28172#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28172#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28172http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28173#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28173#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28173https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28174#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28174#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28174https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28172#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28172http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28173#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28173https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28174#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28174

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    9/14

    A"J aia este o prostieJ soon somebod) %ill sa) t"at even t"e devil can be foriven.. Lrace to )ou on steroids 8 uess

    cristianionescu ăspunde 1 octombrie 2013 at ;:06 ! 

    Daaaa* 8a spune tu, dacă omul este /ntr(o stare de Ktotal depravit)<8 Tno% ac!rt"ur is a alvinist "imselfE, t"e devilJ %"at Tindof depravit) "as "im, e"* Doar nu o să spui că depravarea omului etotală, dar poate fi mntuit, /n sc"imb a diavolului eJ și maitotală, că de", el nu poate fi mntuit cum bine ziceaiE. *

    abebodan 1 octombrie 2013 at M:21 ! 

    9 luam iara de la capat* :E

    abebodan ăspunde 1 octombrie 2013 at M:2; ! 

    unii cred ca stiu cind vine Domnul e&act la trei ani jumate de lainceperea Iecazului cel areEJ !ltii cred ca Domnul estelimitatJ. nimeni nu e perfect :E

    emus 1; octombrie 2013 at ':' 4 

    Labi,

    de la ziua cand va /nceta jertfa necurmată si de cnd!ntic"rist se va !șeza in templul de la 8erusalim, mai sunt133 de zile si va veni Domnul 8sus pe norii cerului.

    6.

    elisa ăspunde 1 octombrie 2013 at 3:12 ! 

    Din cit cunosc si am citit despre fr !rt"ur, stiu ca este impotriva carismaticilor,sa nu punem cite o vorba de la noi, pe lina cele spuse de dinsul.4e de alta parte toti suntem inoranti privitor la lucruri diferite si cind ne indim caDumnezeu cunoaste 4AGAC lucrurile ne apuca ameteala inteleind acest lucru.Lreutatea adevarului este prea mare pentru mintile noastre@

    http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28180#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28180#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28180https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28181https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28181https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28182#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28182#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28182http://gravatar.com/remoremohttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28195https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28195http://gravatar.com/eliodorahttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28175#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28175#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28175http://www.elimro.com/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28180#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28180https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28181https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28182#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28182http://gravatar.com/remoremohttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28195http://gravatar.com/eliodorahttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28175#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28175

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    10/14

    insa Dumnezeu ne(a last scris atit cit trebuie pentru a urma alea #finta , a(7 urma pe A7,omul pe lina asta cauta sa faca multe teoloie, nu sunt imotriva, trebuie sa cunoastem,altfel e&perimentarea 7N8 ar fi imposibila, dar uneori unii dintre teoloi aluneca intr odirectie sau alta.Gara iluminarea Du"ului #fint nu vom stii niciodata nimic, vom fi doar 98,

    numai ca asta se poate intimpla si daca 87 intristam pe Du"ul #fint,, cind 8l stinem, cind87 inlocuim cu alte lucruri, 87 nelijam sau 87 indepartam.red ca teoloii care fac

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    11/14

    n>eleaă =i să modifice iblia după propria teoloie, dar nu e corect. Dacă a=a estescris, e de prisos să mai punem /ncurcate intrebări suplimentare.

    /t despre budistul din >ara totalitarăJ Dumnezeu =tie ce are de făcut /n cazul lui.. Dacă iblia nu m(a lămurit deocamdată(n c"estiunea astaJ n(am de /nd s(o

    iau /nainte ci să răm/n la cele scrise..

    abebodan ăspunde 1; octombrie 2013 at 12:1M 4 

    ai studiaza

    o

    emus ăspunde 1; octombrie 2013 at :0 4 

    Labi odan ,

    !ceia care vor primi semnul fiarei care nu va fi un cip electronic E cu bunaștiință fiind onștienți de ceea ce fac E, nu se vor mai putea pocăi !cel semnal fiarei nu va mai putea fi luat /napoi de, pe cel care /l primește acolo fiind posibil sa fie inclusă si "ula /mpotriva Du"ului #fnt E. itește !poc.1':M(11 si!poc.13:;

    suspin ăspunde 30 noiembrie 2013 at 1:30 4 

    Daca nu va fi un cip electronic, ce va fi*Jsa nu poti vinde sau cumparafara a(l avea* are este versiunea ta*

    o

    sonn) ăspunde 2 decembrie 2013 at 2:'M ! 

    %"ere did )ou et t"e ideea of bein fair is biblical* Domnul se indura de cinevrea si cand vrea. !pocalipsa 1'J.C999999C8 cei care accepta semnul fiarei

    vor bea din pa"arul maniei ielului si vor arde in focul vesnic. ati n(au incercatsa se pocaiasca in timpul lui Ioe cand au vazut ploaia venind de sus* 8t %as toolate t"e door %as locTed. Xas it fair*********** C" 7ord is not an elected president to please )ou and me, Fe is soverein and does AYAZCF8ILaccordin to Fis %ill. ) t"e %a) even %"en t"e eale %ill fl) to proclaimrepentance, even t"e catacl)smic events at t"at time %ill not convince t"em torepent, so )our poor c"inese most liTel) %ill curse Lod, not repent. !stazi esteziua sa se pocaiasca, si daca inca n(o auzit, "urr) up and o let "im Tno%

    https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28194#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28194#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28194https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28194http://gravatar.com/remoremohttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28196#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28196#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28196http://gravatar.com/suspinhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28303#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28303https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28351#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28351https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28194#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28194http://gravatar.com/remoremohttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28196#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28196http://gravatar.com/suspinhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28303#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28303https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28351#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28351

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    12/14

    Xorldl) %isdom is not compatible %it" odl) attitude, asT for odl) %isdom%"ic" %ill "elp )ou to find t"e CNCF.#"alom

    M.

    #amuel#Y ăspunde 1 octombrie 2013 at 10:06 ! 

    in acest conte& cred ca e bine sa nu uitam sfatul poeziei: #emnele #fr=itului. 8ata catevacuvinte:K!ttea zvonuri cel viclean propaă,i=cări, curente, falsuri, rătăciri,8ar cel ce n(are inima /ntreaă4redată lui 8sus, n(o să(n>eleaăNnicul sens al sfintei mntuiri.

    t de =iret #atan se furi=ează?i(induce /n eroare foarte mul>i@De(aceea tu păze=te(>i mintea trează?i zi =i noapte(n ruăciuni ve"eazăa lasul Domnului să po>i să /l ascul>iJJ

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    13/14

    !sa ca, toti c"emati sa se apropie de tronul de indurare cu incredintare ca vrednic e cel cea facut c"emarea. Iu e bine sa contrazici sau ne"ezi promisiunile facute de el 4rea 8nalt omenirii in atitamila si "ar, ca pentru binele nostru lea facut, si cel ce a c"emat sa primim a facut si calea prin care se primesc.

    Daca nu primesti, problema e altundeva si nu e bine sa te apuci sa scrii prea multe laadresa acestor lucruri punind un fel de sentiment de obstacol intre oameni si ele, prinnecredinta, caci credincios e el ce a facut promisiunea.8mparatia lui Dumnezeu consta in putere, in semne si minuni, si nu in prea multedezbateri. aci unii au facut dezbaterile un scop, spre rusinea lor.ind unul ajune sa contrazica ce e scris, a ajuns intrun loc rusinos, self(condemned,callin Lod a liar.ine cauta mintuirea cauta pe "ristos, in Du" si !devar 

    12.

    eman ăspunde 26 octombrie 2013 at 12:' 4 Labrielodan, Woricine credeV nu este un statement care e sinur sinurel. A scris Winainte ca acestea sa se intimple, Avan"elia trebuie propovaduita pina la capatul pamintuluiV. !sa ca, nedumerirea ta despre Wcopilul c"inezV este de fapt neinteleerea tade uvant.uvantul e in armonie cu sine insusi, si daca trebuie sa ne"ezi sau sa sc"imbi ceva scrisinseamna ca nu ai primit lumina in privinta aia, si e mai bine sa ceri lumina decat saarumentezi printro maze de loic care se aseste raspunsul doar prin calauzirea Du"uluilui Dumnezeu.!rumentind Woricine credeV pt un c"inez cu semnul fiarei e periculos. !sa strecoara

    #atana necredinta despre uvint.W9ricine credeV e scris despre uvant, adica Woricine crede in uvant, nu va lua semnul cunici un c"ip, c"iar cu pretul vietiiVaceastia sunt cei ce au biruit.8ntreb: cei anajati la ceasul al 11(lea, care primesc aceasi plata*

    13.

    Daniel ăspunde 10 noiembrie 201' at 6:22 ! 

    !propo de mari teoloi americani, recent l(am auzit -o"n 4iper declarand intr(un interviu

    care cred ca mai poate fi asit pe t%itter, ca crestinii nu trebuie sa sustina dreptul evreilorasupra teritoriilor lor in conflictul palestinian, deoarece ei inca au statutul de a fi pedepsitide Dumnezeu pentru faptul ca s(au blestemat sinuri atunci cand 7(au rastinit peDomnul 8sus Fristos, anuland in acest mod toate profetiile facute in YC si in It cu privirela promisiunile facute de Dumnezeu poporului evreu de a(i aduce inapoi in tara sfanta.!ntisemitismul a fost propaat in acest mod in bisericile traditionale si c"iar evan"elicede foarte mult timp si ramai profund uimit cand un om al 7ui Dumnezeu se compromite prin astfel de mesaje, mai ales cand acestia sunt nume rele precum -o"n ac!rt"ur sau

    https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28222#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28222#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28222https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28222https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=29863#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=29863#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-29863https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=28222#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-28222https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=29863#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-29863

  • 8/16/2019 JOHN MACARTHUR Despre Semnul Fiarei

    14/14

    -o"n 4iper.4arerea mea este ca fac acest lucru pentru acea slava desarta pe care o mentioneazaapostolul 4avel in Lalateni :26 si din frica de persecutie sau de a(si pierde din pozitiasociala si materiala dobandita pana acum. A trist, dar acestea sunt vremurile.

    1'.

    Yasile #. ăspunde 10 ianuarie 201 at 12:3' ! 

    -o"n ac!rt"ur, un teolo respectabil din !merica, a afirmat cu seninătate că /n timpulnecazului cel mare, oamenii care vor fi primit semnul fiarei pe frunte sau pe mna dreaptăvor putea totuși să fie mntuiți.

    ! susține această /nvățătură, a unuia ca -o"n ac!rtur și nu este sinurulE, că Koameniicare vor fi primit semnul fiarei pe frunte sau pe mna dreaptă vor putea totuși să fiemntuiți,< este /ntr(adevăr, așa cum și autorul articolului spune, un e&emplu al unui

    /nvățător mincinos.!stfel de /nvățători, care nu ascultă de uvntul Domnului, duc oamenii /n rătăcire și se/mpotrivesc direct lui Dumnezeu.iblia /nsă, spune clar: J ?i am văzut sufletele celor ce li se tăiase capul din pricinamărturiei lui 8sus =i din pricina uvntului lui Dumnezeu, =i ale celor ce nu se /nc"inaserăfiarei =i icoanei ei =i nu primiseră semnul ei pe frunte =i pe mnă. J !pocalipsa 20:'bE

    9amenii ace=tia sunt ni=te apostoli mincino=i, ni=te lucrători /n=elători, care se prefac /napostoli ai lui Fristos. 2 orinteni 11:13E

    4ăzi>i(vă de prorocii mincino=i Ai vin la voi /mbrăca>i /n "aine de oi, dar pe dinăuntru

    sunt ni=te lupi răpitori. atei :1E

    http://adevaratulcrestin.ro/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=30058#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=30058#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-30058http://adevaratulcrestin.ro/https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/?replytocom=30058#respondhttps://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/10/16/din-nou-despre-armata-americana-si-vai-ce-a-zis-john-macarthur/#comment-30058