CE?
Anunţuri de tip text
Structurat în 4 rînduri:
• maxim 25 de simboluri în titlu;
• 70 de simboluri text;• URL site instituţional.
TARGETINGREŢEA
REŢEA DE CĂUTARE
SITE-URI PARTENERE
(REŢEA DE DISPLAY) 80% din totalul site-
uriloe din lume
TARGETINGREGIONAL
LINGVISTIC
La nivel de ţară
La nivel de oraşsau regiune
La nivelul unei zone anumite
40 de limbi disponibile
TARGETINGTipul de Potrivire a Cuvintelor Cheie
LARGpoate apărea în orice combinatie de căutare
hotel chişinăuhotel în chişinău, hotelul chişinău, hotel trei
stele
FRAZEOLOGICpoate apărea doar în succesiunea indicată în combinaţia de căutare
hotel chişinăuhotel chişinău rezervare
hotel în chişinău
EXACTpoate apărea cînd cuvîntul cheie corespunde exact combinaţiei de căutare
hotel chişinăuhotel chişinău
hotel chişinău rezervare
NEGATIVpermite neafişarea anunţului în combinaţii nerelevante
hotel chişinău istoric- istoric
hotel chişinău
LICITAŢIA
Poziţia Anunţului în Rezultatele Căutării =CPC max. * Scorul de Calitate
Scorul de calitate:1.CTR
2.RELEVANŢĂ3.CALITATE SITE-ULUI
LICITAŢIAPREŢUL DE FACTO PER CLICK=
(Rank-ul celui mai apropiat concurent / Sorul de calitate max) + 0,01$
Exemplu:
Agent MAX CPC * SC = Rank CPC de Facto
A 0,25 $ * 7 = 1,75 (#2) 1,75 / 10 + 0,01$ = 0,18$
B 0,22 * 10 = 2,2 (#1) PREŢ MINIM
CUM?IN-STREAM
Utilizaţi acest format când aveţi conţinut video pe care doriţi să-l promovaţi înainte de videoclipuri în format scurt sau lung. După cinci secunde, utilizatorul are opţiunea de a ignora anunţul. Videoclipurile TrueView InStream pot apărea în videoclipurile YouTube (pagini de vizionare pe YouTube), în pagini de editori video din Reţeaua de display Google (inclusiv YouTube) şi în pagini de editori video din afara reţelei. Pentru videoclipuri de cel puţin 30 de secunde, veţi fi taxat când utilizatorul atinge pragul de 30 de secunde al videoclipului. Pentru videoclipuri mai scurte de 30 de secunde, veţi fi taxat când utilizatorul termină de urmărit videoclipul.
CUM?IN - SLATE
Utilizaţi acest format pentru a promova un anunţ video înaintea videoclipurilor în format lung (cu o durată mai mare de 10 minute) de pe YouTube şi din Reţeaua de display Google. Înainte de redarea videoclipului în format lung, utilizatorii au opţiunea de a viziona unul dintre cele trei anunţuri disponibile de la diferiţi agenţi de publicitate sau să vizioneze pauze publicitare obişnuite pe parcursul videoclipului. Videoclipurile TrueView InSlate pot apărea numai în videoclipurile YouTube (pagini de vizionare pe YouTube) şi în pagini de editori video din Reţeaua de display Google. Veţi fi taxat numai când utilizatorii decid să vizioneze anunţul dvs.
CUM?IN - SEARCH
Cunoscut anterior drept secţiunea cu anunţuri afişate în reţeaua de căutare a „Videoclipurilor promovate pe YouTube”, acest format vă permite să promovaţi un videoclip în dreptul rezultatelor căutării pe YouTube. Cuvintele cheie ale videoclipului dvs. vor evidenţia videoclipul dvs. pentru utilizatorii YouTube care ar putea fi interesaţi de conţinutul dvs. Acest format va include un dreptunghi cu dimensiunile de 640x90 sau un dreptunghi mic cu dimensiunile de 300x70, în funcţie de poziţia anunţului în rezultatele căutării. Videoclipurile TrueView InSearch apar în pagina cu rezultatele căutării YouTube. Veţi fi taxat numai când utilizatorii încep să vizioneze videoclipul dvs.
CUM?IN - DISPLAY Utilizaţi acest format pentru a promova un videoclip lângă videoclipurile YouTube sau lângă alt conţinut al site-urilor în Reţeaua de display Google. Aspectul formatului de anunţ variază în funcţie de dimensiunile de anunţ şi de formatele de afişare acceptate de editorii de conţinut. De exemplu, YouTube este un editor de conţinut major în reţea, iar aceste anunţuri vor funcţiona şi apărea în acelaşi fel pe tot site-ul YouTube. Dimensiunea unităţii de previzualizare a anunţurilor video poate varia. Puteţi alege ca videoclipul să fie redat fie în cadrul unităţii de anunţuri, fie când un utilizator face clic pe unitate pentru a viziona un videoclip în pagina sa de vizionare YouTube. Videoclipurile TrueView InDisplay pot apărea numai în videoclipurile YouTube şi în pagini de vizionare ale editorilor video din Reţeaua de display Google. Veţi fi taxat numai când utilizatorii decid să vizioneze anunţul dvs.
overlay