Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

57
PARINTELE EFREM FILOTHEITUL (Arizona): “Pecetea va fi impusa dupa cel de-al treilea razboi mondial!” Preluare partiala de pe blogul lui Rafael Udriste , cu precizarea ca si noua ne-a parvenit acelasi e-mail de la un frate intru Hristos de toata increderea: În problema actelor de identitate electronice, am primit pe e- mail mesajul părintelului Efrem de laMănăstirea Sfântul Antonie din Arizona , adresat românilor prin bunăvoinţa lui Constantine Zalalas , fiu duhovnicesc al Părintelui Atanasios Mitilinaios: “Iubiţi fraţi întru Hristos, Pe data de 13 martie am vorbit cu Părintele Efrem la Mănăstirea Sfântul Antonie din Arizona. Pe lângă multele păcate şi neascultări ale mele i-am transmis mesajul şi îngrijorarea Părintelui Iustin de la Petru Vodă. Am amintiri foarte plăcute despre sfinţenia şi ospitalitatea obştii monahale de la Petru Vodă şi dragostea ce ne-a arătat-o Părintele Iustin. [n.tr. - în anul 2005] Am fost rugaţi atunci să vorbim despre câteva lucruri

description

Cand si cum va fi impusa purtarea pecetei 666,numarul Anticristului profetit de catre Biblie?

Transcript of Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Page 1: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

PARINTELE EFREM FILOTHEITUL (Arizona): “Pecetea va fi impusa dupa cel de-al treilea razboi

mondial!”

Preluare partiala de pe blogul lui Rafael Udriste, cu precizarea ca si noua ne-a

parvenit acelasi e-mail de la un frate intru Hristos de toata increderea:

În problema actelor de identitate electronice, am primit pe e-mail mesajul

părintelului Efrem de laMănăstirea Sfântul Antonie din Arizona, adresat

românilor prin bunăvoinţa lui Constantine Zalalas, fiu duhovnicesc al

Părintelui Atanasios Mitilinaios:

“Iubiţi fraţi întru Hristos,

Pe data de 13 martie am vorbit cu Părintele Efrem la Mănăstirea Sfântul

Antonie din Arizona. Pe lângă multele păcate şi neascultări ale mele i-

am transmis mesajul şi îngrijorarea Părintelui Iustin de la Petru

Vodă. Am amintiri foarte plăcute despre sfinţenia şi ospitalitatea

obştii monahale de la Petru Vodă şi dragostea ce ne-a arătat-o

Părintele Iustin. [n.tr. - în anul 2005] Am fost rugaţi atunci să vorbim despre

câteva lucruri şi în particular despre semnele timpurilor. Unii dintre fraţi, la

Page 2: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

momentul respectiv, erau de părere că cipurile/cardurile sunt într-un fel

echivalentul pecetei fiarei din Apocalipsă. Bineînţeles că nu am fost de

aceeaşi părere şi am insistat că posesia unui asemenea card nu ne separă de

Harul Divin. Ni s-a atras atenţia că însuşi Cuviosul Paisie Aghioritul s-ar fi

referit la acelaşi lucru [n. tr. - pierderea harului].

Înţeleg acum că fraţii noştri români sunt forţaţi de către Comunitatea

Europeană să-şi demonstreze “buna purtare” şi să folosească cea mai nouă

tehnologie (cipurile biometrice) în scopuri de identificare (buletine, premise

de conducere, paşapoarte, ş.a.m.d.). Din nefericire această tehnologie se

foloseşte în Statele Unite şi Grecia. Puternica demonstraţie a

vrednicului întru pomenire, Înalt Prea Sfinţitul Hristodulos [n. tr.

-  mitingul din Salonic de acum câţiva ani când milioane de greci au

răspuns apelului Bisericii Ortodoxe a Greciei] a rămas fără roade

deoarece după ce a strâns milioane de semnături a renunţat

brusc,fără nici un motiv evident.

În timpul spovedaniei mele recente i-am transmis Părintelui Efrem de la

Sfântul Antonie îngrijorările fraţilor noştri români şi ale Părintelui Iustin şi dacă

acceptarea acestor cipuri biometrice RFID îi înstrăinează de Biserica lui

Hristos. Răspunsul Părintelui a fost categoric: „Nu, în nici un caz! Aceasta

nu este pecetea fiarei. Pecetea va fi impusă după cel de al treilea

război mondial! Preoţii greşesc dacă îndepărtează credincioşii de la

sfântul potir pentru folosirea acestei tehnologii!” (Comentariile mele

bazate pe învăţăturile sfântului şi învăţatului meu părinte Atanasios

Mitilinaios + 2006).

Sunt de aceeaşi părere cu Părintele Iustin că această tehnologie este

un înaintemergător al sistemelor ce vor fi folosite într-un sfârşit la

însemnarea oamenilor cu semnul fiarei. Ne îndreptăm către un

Guvern Mondial ce va fi instituit după un război mondial precum spune

Părintele Efrem. Cu toate acestea, Semnul Fiarei, – care va fi deplina

acceptare a duhului lui Antihrist – va fi o acţiune voită şi conştientă

de dedicare şi devotament faţă de acest nou dezvăluit

dumnezeu! Pecetea nu va avea nici o semnificaţie dacă va fi impusă unei

Page 3: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

persoane prin simplă forţă, unei persoane aflate într-o stare de inconstienţă

fie pe un pat de spital, în timpul somnului sau pruncilor. Pecetea finală,

precum şi Botezul creştin nu este ceva magic. Necesită aderarea cu

adevărat la perceptele credinţei. Oamenii vor accepta pecetea deoarecea

vor crede de fapt că Hristos din Nazaret a fost un filozof, un mare învăţător

ş.a.m.d., dar nu divin precum conducătorul apocaliptic al lumii. Pentru că

aceasta să se întâmple trebuie întâi să capitulam în întregime

ecumenismului, sinistrul amestec al tuturor religiilor ce va fi înlocuit

într-un final de religia lui Antihrist. De aceea Hristos întreba cu tristeţe:

„Dar Fiul Omului, când va veni, va găsi, oare, credinţa pe pământ?” (Luca

18:8).

Oamenii vor pierde credinţa în persoana Dumnezeu-om a lui Hristos.

Cu toate că vremurile noastre sunt pline de păcate nu suntem încă în ultimile

zile ale istoriei deoarece nu avem semne sigure că antihrist s-ar fi născut.

Vremurile sunt coapte totuşi pentru a învăţa, a educa şi a încerca să-

i trezim pe fraţii noştri şi pe cei din lumea întreagă prin orice

mijloace posibile. Şi, deşi cred că ar fi lăudabil pentru evlavioşii

noştri călugări, preoţii şi mirenii înaintaţi duhovniceşte, să reziste

implementării acestei tehnologii astfel încât să creeze o vâlvă ce ar

putea fi folositoare în trezirea oamenilor, nu putem impune această

acţiune voluntară publicului general.

De asemenea îi dau dreptate Părintelui Iustin că timpul martirajului e

acum! Trebuie să vorbim credincioşilor noştri despre pericolele

acestea şi trebuie să-i pregătim să aleagă moartea de 1000 de ori în

locul vânzării sufletelor pentru câţiva euro, pentru câteva păstăi de

roşcove care în curând le vor provoca o indigestie teribilă precum află acum

sărmanii greci.Ceea ce nu au reuşit să realizeze turcii în 400 de ani [n.

tr. - de ocupaţie a Greciei], au reuşit roşcovele Uniunii Europene în

mai puţin de 30 de ani. Grecul de rând trăieşte astăzi o viaţă de

idolatrie şi respiră duhul antihristului. Asta nu are nimic de a face cu

buletinele electronice, ci cu robia faţă de patimile trupeşti. Trebuie

să izgonim duhul lui antihrist din vieţile noastre şi să începem să

Page 4: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

trăim viaţa lui Hristos. Curăţindu-ne inimile şi practicând smerenia îl vom

avea pe Hristos în inimile noastre, Care va lupta cu uşurinţă împotrivă

duşmanilor noştri cu mâna Sa atotputernică.

Un Post binecuvântat şi o Înviere fericită.

Constantine Zalalas

15 martie, ‘09 Arizona .

P.S. Daca aceasta scrisoare ajunge la Parintele Iustin , il rog sa ma ierte

pentru egoism si indrazneala si il mai rog sa se roage pentru familia mea. In

loc sa-mi plang pacatele incerc sa-i invat pe altii”.

***

Versiunea originala:

Dear brothers in Christ:

On March 13, I saw Elder Ephraim at the monastery of Saint Anthony

in Arizona. Along with the multitude of my sins and transgressions I also

conveyed to him the greetings along with the concerns of our Elder Justin of

Petru Voda.

Page 5: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

I have very good memories of the holiness and great hospitality of the

monastic brotherhood of Petru Voda and the love of the Elder Justin toward

us.

We were asked to speak on a number of things and specifically of the signs of

the times. Some of the brothers at the time held the opinion that the

magnetic stripe of contemporary bank cards (visa,m/c etc.) is somehow

equivalent to the sign-mark-charagma of the Apocalyptic beast. Of course we

disagreed with them at the time insisting that the ownership of such a

business card does not separate one from the grace of God. We were made

aware that even Elder Paisios may have alluded to that effect.

I understand now that our Romanian brothers are being compelled by the

European Union to show their “good behavior” and use the latest technology

(biometric chip) for identification purposes (ID cards, licences and passports).

Unfortunately this technology is being used in theUS and Greece. The

powerful display of the reposed Archibishop Christodoulos was fruitless

because after he received millions of signatures he suddenly abandoned the

struggle for no apparent reason.

During the time of my recent confession I explained the concern of our

Romanian brothers and Elder Justin to Elder Ephraim of St. Anthony’s and

whether the acceptance of this biometric RFID chip alienates them from the

Church of Christ.

The response of the elder was very direct: NO, ABSOLUTELY NOT! THIS IS NOT

THE MARK OF THE BEAST. THE MARK WILL BE IMPOSED AFTER WORLD WAR

THREE! AND PRIESTS AREWRONG TO EXCOMMUNICATE CHRISTIANS FROM

THE HOLY CUP BECAUSE THEY ARE USING THIS TECHNOLOGY!

(My comments based on the teachings of my holy and learned elder

Athanasios Mitilinaios.)

I do agree with Fr. Justin that this technology is a forerunner of the systems

used to eventually mark people with the sign of the beast. We are headed

toward a one world government which will be instituted after a major world

war as Elder Ephraim said.

Page 6: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

However the Mark of the Beast -which will be the full acceptance of the spirit

of the Antichrist- will be a willful and conscious action of self- dedication and

devotion to this newly revealed god! The mark will not have any meaning if

imposed to a person by mere force or unconsciousness whether at a hospital

bed, during sleep or at the state of infancy.

The final mark much like the Christian Baptism is not something magic. It

requires the actual adherence to the precepts of faith. People will accept the

mark because they will actually believe that the Christ of Nazareth was a

philosopher a great teacher and so on but not divine like the Apocalyptic

world leader. For this to happen we must first succumb to total ecumenism,

the sinister admixture of all religions which will eventually be replaced by the

religion of the Antichrist.

This is why Christ sadly asked: “When I return will I find faith on earth?”

People will lose faith in the God-human person of Christ. Although our times

are very sinful we are not at the final days of history since we don’t have any

definite signs that the antichrist might be born.

However the time is ripe to teach, educate and attempt to awake our people

and the people of the world by every possible means. And while I believe that

it would be commendable for our pious monks, priests and spiritually

advanced laypeople to resist this technology to cause some commotion which

could be instrumental in peoples awakening we cannot impose this voluntary

action to the general public.

I also agree with Elder Justin that the time of martyrdom is now! We must

speak to our faithful about these dangers and we must prepare them to

prefer 1000 deaths over the selling of their souls for a few Euro’s , a few

carob pods that will soon give them a terrible indigestion as the poor Greeks

are now finding out. What the Turks could not accomplish in 400 years the

carob pods of the European Union did in less than 30.

The average Greek today lives a life of idolatry and breathes the spirit of the

antichrist.

Page 7: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

This has nothing to do with the electronic ID card, but with the bondage of the

carnal passions. We need to expel the spirit of the antichrist from our lives

and to begin to live the life of Christ. By purifying our hearts and practicing

humility we will have Christ in our hearts Who will easily fight our enemies for

us by His mighty hand.

A blessed Lenten season and

a joyous Ressurection.

Constantine Zalalas

3-15-09 Arizona.

Ps. Please have father Justin forgive me for my egotism and audacity if this

letter gets to him and to please pray for my family. Instead of crying for my

sins I attempt to teach others.

Cateva informatii despre Parintele Efrem, Constantine Zalalas si Parintele

Atanasios.

O poza cu Parintele Efrem:

http://orthodoxwiki.org/Elder_Ephrem

http://www.orthodoxphotos.com/Orthodox_Elders/Greek/Others/10.shtml

Este ucenicul Parintelui Iosif Isihastul.

http://www.orthodoxphotos.com/Orthodox_Elders/Greek/Others/9.shtml

A fost staret la Manastirea Filoteu in Sfantul Munte.

Aici sunt pozele lui Constantine Zalalas cu Parintele Atanasios Mitilinaios:

http://www.saintnicodemos.org/articles/athanasios.php

e site-ul lui, multe traduceri din predicile si studiile Parintelui Atanasios, i se

spunea noul Hrisostom.

Page 8: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

76 Raspunsuri to “PARINTELE EFREM FILOTHEITUL (Arizona): “Pecetea va fi impusa dupa cel de-al treilea razboi mondial!””

1. pe 31 Mar 2009 la 10:33 #pr ioachim

fratilor..va inselati daca credeti ca in Grcia s-a protestat pentru ceea ce

credeti voi..acolo s-a protestat pentru apartenenta religioasa in buletin

va rog sa nu va mai pagubiti cu astfel de mesaje ca nimeni nu e sfant din

viata

pace si luminare a mintii

pr ioachim din schitul sf ilie – maramures

2. pe 31 Mar 2009 la 11:18 #admin

Parinte, iertati-ne, dar nu ne inselam, fiindca stim pentru ce s-a protestat.

Si parintele Efrem stie. Problema e ca “puternica demonstraţie a

Page 9: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

vrednicului întru pomenire, Înalt Prea Sfinţitul Hristodulos [n. tr. - mitingul

din Salonic de acum câţiva ani când milioane de greci au răspuns apelului

Bisericii Ortodoxe a Greciei] a rămas fără roade deoarece după ce a

strâns milioane de semnături a renunţat brusc, fără nici un motiv

evident“. Si ne putem imagina ce motive si cate de puternice au putut

sa existe, din moment ce ditamai focul de milioane de oameni, in frunte

cu INTREG SINODUL, s-a stins brusc, iar… statul a scos religia din buletine

fara probleme, ca si cum nimic nu s-a intamplat. Asa se face ca grecii au

ajuns apoi, fara macar sa constientizeze (nici macar preotii si monahii)

inclusiv la pasapoarte electronice (cu cip!, doar ca fara amprente,

deocamdata, pana la vara).

3. pe 31 Mar 2009 la 11:54 #petru

Iertare pentru indrasneala mea!

m-am hranit duhovniceste de pe acest sit dar acum simt o amaraciune in

aceasta scrisoare a lui Constantine Zalalas, parintele Iustin spune “daca

v-oi spune altceva de ce spun acum sa stiti ca nu mai sunt eu acela”, asa

inseala si diavolul pe om “da vine sfarsitul dar nu acum mai tarziu la

batranete”….

Cum se spune in asa zisa scrisoare: „Nu, în nici un caz! Aceasta nu este

pecetea fiarei”.? Oare nu este o desfintare a tot ce sa cladit pana acum

de la primul mesaj al parintelui Iustin si pana acum? Scris este ca satana

va trage cu coada si din cei alesi. Poate nu toti ne v-om lupta fata catre

fata cu antihrist dar ce am inceput indemnati de parintele Iustin sa

continuam alaturi de cuviosia sa caci el a spus ca este in frunte in

aceasta lupta, nu lasa un sergent sau un plutonier ci el merge inainte la

razboi.

4. pe 31 Mar 2009 la 11:59 #petru

O doamna care merge destul de des la Manastirea Cernica mi-a relatat o

intamplare auzita de la parintele Antonie: ” La manastirea Antim parintele

de acolo impartasea crestinii ce formasera un sir in asteptarea Trupului si

Page 10: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

al Sangelui Domnului. La un moment dat ii vine randul unui tanar. Ca din

senin o mana nevazuta ii ridica parintelui Sfantul Potir. Mirat, acesta il

intreaba: Ce pacate mari ai fiule de nu te pot impartasi? Tanarul spuse ca

s-a spovedit si ca nu considera ca omisese ceva, doar ca….. lucra in

strainatate si avea microcip in mana.” SA STAM BINE, SA STAM CU FRICA,

SA LUAM AMINTE!!!!!

27 februarie 2009 22:12

5. pe 31 Mar 2009 la 12:34 #admin

@petru:

Draga frate, din cate stim noi, nici P. Justin Parvu nu a sustinut ca cipul

actual, asa cum este el folosit in acest moment, ar fi pecetea lui Antihrist.

Cel putin in comunicatul de pe 14 ianuarie nu gasim astfel de afirmatii.

Daca s-a raspandit si alta varianta, aceasta este tocmai pentru ca unii

“soldati” au iesit din rand si au atacat haotic, fara sa ia seama la ceilalti,

si, nu in ultimul rand, ci chiar cel mai important, fara sa ia seama nici

macar la P. Justin. A sustine ca actualul cip din acte este deja pecetea lui

Antihrist si lepadare totala de Hristos este de nesustinut din punct de

vedere teologic. Este introducerea pecetii, este inceputul caderii, da, iar

acest lucru il con-glasuiesc toti marii duhovnici si sfinti contemporani,

inclusiv P. Efrem din Arizona. Nu putem dormi linistiti in niciun caz! Este

chiar mai tarziu decat credem! Numai sa nu se ajunga la a se afurisi si

scoate de la pomenire oamenii care au vreun act oarecare cu cip si sa-i

consideram deja niste apostati.

Parerea noastra insa este ca alunecarea in extreme este daunatoare si ea

poate proveni dintr-o frica nu asupra propriei mantuiri ci asupra

eventualitatii ca oamenii sa nu fie convinsi ca cipul e rau. Ce nu

intelegem noi, cei care ne lasam dusi de valul ravnei fara socotinta, este

ca nu putem sili oamenii sa creada acest lucru. Nu infricosand oamenii,

nu exagerand fara temei, vom obtine vreodata ceva.

Page 11: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Din acelasi registru al exagerarii necredibile face parte si relatarea

minunii fratiei tale. Poti sa te superi pe noi, dar consideram aceasta

“minune”, pana la proba contrarie, una din multele legende raspandite de

un anumit gen de femei credincioase…

Unde credem si noi ca greseste parintele Efrem (sau C. Zalalas) este

unde crede ca inca nu vine sfarsitul si ca Antihrist nu s-a nascut. In rest, e

foarte binevenita atentionarea asupra duhului lumesc antihristic, pe care-

l respiram zilnic prin patimile noastre si de care, obsedati deja de lupta

anti-cip, riscam sa nu ne mai preocupam deloc. Si prin el vom cadea,

chiar daca nu vom accepta actele cu cip! Apoi sunt si vor fi mult mai

multe probleme MARI DE TOT, iar daca ne centram NUMAI pe actele

biometrice, ajungem sa nu mai vedem padurea din cauza copacilor.

Trebuie sa vedem TOT ansamblul atacurilor antihristice si mai ales cele

care privesc direct constiinta si inima noastra. Si sa continuam lupta

impotriva societatii mondiale de supraveghere, dar s-o ducem cu

intelepciune!

6. pe 31 Mar 2009 la 13:49 # ANALIZA spuselor PARINTELUI EFREM FILOTHEITUL

(Arizona): “Pecetea va fi impusa dupa cel de-al treilea razboi mondial!” « Saccsiv’s

Weblog

[...] 31st, 2009    Reiau de pe blogul fratilor de la RAZBOI INTRU CUVANT

un pasaj din articolul PARINTELE EFREM FILOTHEITUL (Arizona): “Pecetea

va fi impusa dupa cel de-al treilea razboi mondial… , la finalul caruia voi

face o analiza a [...]

7. pe 31 Mar 2009 la 14:01 #Corina V.

Doamne ajuta,

Eu cred ca parintele Iustin simte mai bine pulsul vremurilor de astazi, si

mai ales ce se intampla in Romania. Eu merg cu incredere in urma luminii

cuvantului sau.

Parintele Efrem poate ca este mai indreptatit sa vorbeasca despre ce se

Page 12: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

intampla in America, in Grecia, dar nu cred ca simte atat de bine ce se

intampla si in Romania.

Pe de o parte parintele Efrem ne spune sa stam linistiti ca inca

ecumenismul nu este in toata splendoarea lui si pe de alta parte sa ne

pregatim muceniceste. Pai orice credincios pana la urma trebuie sa faca

totul ca si cum ar putea fi ultimul din viata sa si sa nu uite ca pentru toate

va da socoteala.

Apare insa si un subiect interesant si anume “Ce va face preotul daca

oaia ratacita a acceptat cipul in pasaport si pe urma in buletinul de

identitate,etc., il va mai impartasi sau nu? ”

Daca tot afla parintele Iustin despre scrisoarea aceasta, poate ne

lamureste si cu privire la acest subiect.

8. pe 31 Mar 2009 la 14:22 #Paula

Bun articol si mai ales foarte folositoare discutia din sectia comentarii. Se

impuneau niste clarificari dupa toate cele petrecute in ultimul timp.

9. pe 31 Mar 2009 la 14:46 #admin

http://sceptik.wordpress.com/2009/03/31/si-a-angajat-patriarhia-dj/

http://saccsiv.wordpress.com/2009/03/31/analiza-spuselor-parintelui-

efrem-filotheitul-arizona-%e2%80%9cpecetea-va-fi-impusa-dupa-cel-de-

al-treilea-razboi-mondial%e2%80%9d/

Total de acord cu analiza lui “saccsiv” si impartasim si precizarile foarte

necesare lui “sceptik” din postarea de la linkul de mai sus.

10. pe 31 Mar 2009 la 15:49 #Mihai

Parintele Iustin a spus de mai multe ori ca aceasta lupta este foarte

importanta pentru noi dar in special pentru copiii si nepotii nostri.

Nu este acum pecetea.

Daca asta ar fi fost atunci in cartea Apocalipsei s-ar fi vorbit de pecete

Page 13: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

pusa pe acte sau pe hirtii..

Doar ca acest pas intermediar OBISNUIESTE OAMENII CU PECETEA. Asa

cum ne-am obisnuit cu tel mobil sau cu cardul la fel, dupa 10 ani de acte

biometrice si usii deschise cu amprenta, etc vor fi pregatiti toti oamenii sa

accepte pecetea si probabil sa-i prigoneasca pe cei putini care nu o vor

accepta.

Problema e ca daca nu ne opunem acum, atunci nici atit.

Acum nu se injecteaza otrava, doar este prezentata pe post de bautura

racoritoare.

11. pe 31 Mar 2009 la 16:08 #victor

tot din ansamblul atacurilor antihristice va face parte si prigoana celor ce

nu vor accepta inovatiile ce se vor introduce in biserica dupa sinodul

apostat-cum l-ati numit- ce va avea loc in curand. credeti ca ne asteapta

un nou 1924 ?

12. pe 31 Mar 2009 la 16:15 #kobra

visavi de al 3 lea razboi mondial,..parereaa mea si nu numai,este ca

razboiul se desfasoara din plin, impotriva inimilor crestinilor care si L

doresc pe Hristos si nu pe satan.este vorba despre pregatirea poppulatiei,

in vederea acceptarii a ceea ce vrea sa ne ofere guvernul. binenteles ca

razboiul care s a prezis ca v a urma “Armaghedonul”, v a pune capac la

toate si cum spunea parintele Sofronie, care traise cele 2 razboaie

mondiale; ” Ca daca v a mai fi si un al 3 lea razboi mondial, credinta v a fi

cu neputinta……deci sa luam aminte si sa facem tot posibilul sa L avem

pe Mintuitorul in inimile noastre, cu ajutorul lui si cu rugaciunile tuturor

sfintilor parintilor nostri, v om supravetui urgiei.

13. pe 31 Mar 2009 la 16:19 #Mihaela Pana

Mihai a spus ce mi se pare, de fapt, cel mai important in aceasta intreaga

discutie: “Problema e DACA NU NE OPUNEM ACUM, ATUNCI NICI ATAT”!!!

Si, bineinteles, opozitia fata de documentele electronice trebuie sa

Page 14: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

mearga mana in mana cu atitudinea noastra treaza, de lupta impotriva

patimilor si tuturor nenorocirilor care ne fac, inca, sa lancezim in confort

si comoditate!

Doamne, ajuta!

14. pe 31 Mar 2009 la 17:18 #Corina V.

Revin acum cu cateva comentarii mai detaliate, dupa ce am citit mai

atent textul scrisorii.

**************************************************************************

************

“Înţeleg acum că fraţii noştri români sunt forţaţi de către Comunitatea

Europeană să-şi demonstreze “buna purtare” şi să folosească cea mai

nouă tehnologie (cipurile biometrice) în scopuri de identificare (buletine,

premise de conducere, paşapoarte, ş.a.m.d.). Din nefericire această

tehnologie se foloseşte în Statele Unite şi Grecia.”

————————————————————————————

Din moment ce aceasta tehnologie se foloseste in Grecia si in America, a

venit acuma randul romanilor sa dovedeasca “buna purtare” fata de

comunitatea eruropeana. Adica este un test pentru noi si se subintelege

ca daca americanii si grecii l-au picat nici noi nu o sa fim prea departe.

**************************************************************************

************

…”dacă acceptarea acestor cipuri biometrice RFID îi înstrăinează de

Biserica lui Hristos. Răspunsul Părintelui a fost categoric: „Nu, în nici un

caz! Aceasta nu este pecetea fiarei. Pecetea va fi impusă după cel de al

treilea război mondial! Preoţii greşesc dacă îndepărtează credincioşii de

la sfântul potir pentru folosirea acestei tehnologii!”

————————————————————————————

Parintele Efrem vorbeste aici cu duh profetic. El spune ca o sa fie un al

treilea razboi mondial si abia dupa aceia se va pune pecetea. Arata clar

care sunt etapele: intai razboiul, pe urma pecetea. Dar pana la acest

razboi ce se va intampla? Se va consolida ecumenismul sau crestinii se

Page 15: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

vor pregatii muceniceste dar poate fara rost deoarece ecumenismul va

triumfa, gasindu-se putina credinta pe pamant?

Daca cipul RFID nu este pecetea fiarei, lucru spus cu siguranta (“Nu in

nici un caz”), rezulta ca cei care il accepta, promoveaza semnele

premergatoare pecetei dar, in acelasi timp nu se indeparteaza de duhul

lui Hristos, Si daca nu s-au indepartat mai raman 2 posibilitati : fie au

ramas in acelasi duh ca mai inainte, fie s-au apropiat. Ori acceptarea de

bunavoie a construirii cararii lui antihrist in aceasta lume nu poate sa ne

tina in har.

Faptul ca preotii pot indeparta sau nu pe cineva de la impartasanie, doar

pentru ca a acceptat aceasta tehnologie, ma depaseste, dar in acelasi

timp nu se poate trage o concluzie generala, chemand preotii sa

impartaseasca pe cei care au cipul ca si cum nu ar avea nimic.

**************************************************************************

**********

Pecetea nu va avea nici o semnificaţie dacă va fi impusă unei persoane

prin simplă forţă, unei persoane aflate într-o stare de inconstienţă fie pe

un pat de spital, în timpul somnului sau pruncilor. Pecetea finală, precum

şi Botezul creştin nu este ceva magic. Necesită aderarea cu adevărat la

perceptele credinţei. Oamenii vor accepta pecetea deoarecea vor crede

de fapt că Hristos din Nazaret a fost un filozof, un mare învăţător

ş.a.m.d., dar nu devin precum conducătorul apocaliptic al lumii. Pentru că

aceasta să se întâmple trebuie întâi să capitulam în întregime

ecumenismului, sinistrul amestec al tuturor religiilor ce va fi înlocuit într-

un final de religia lui Antihrist.

————————————————————————————

Faptul ca “pecetea nu are valoare daca va fi impusa prin forta, unei

persoane aflate in stare de o anume inconstienta, in timpul somnului sau

pruncilor” motivand lucrul acesta ca ea are valoare doar daca si credinta

celui care a primit-o merge in acelasi sens, nu este adevarat. Aceasta

pentru ca este bine stiut ca un astfel de dispozitiv implantabil poate

induce omului trairi diferite fata de momentul cand el nu l-ar fi avut.

Page 16: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Poate sa induca omului senzatia de foame accentuata, de agresivitate

etc. sa-i modifice astfel comportamentuil si sa-l faca rob antihristului.

Nu comparam astfel pecetea fiarei cu pecetea de la botez, mai ales daca

suntem greci unde cuvintele pentru pecete sunt diferite . Pecetea fiarei

este ceva ce este in interiorul corpului uman iar pecetea primita la botez

se aplica dupa cum stim rostind cuvintele “Pecetea darului sfantului Duh”

si ungandu-se cu Marele si Sfantul Mir pe cel care se boteaza.

Si atentie aicea sa nu ne inselam caci nu pentru credinta copilasului care

se boteaza este valabila taina botezului si a mirungerii. La fel si cel care

va primi pecetea antihristului de se va afla intr-o oarecare stare de

inconstienta care sa nu-i permita exprimarea credintei, nu inseamna ca

pecetea si lucrarea ei nu este valabila!

Asadar exista doar o singura solutie: nimeni nu trebuie sa accepte asa

ceva, inca de pe acum.

**************************************************************************

********

Vremurile sunt coapte totuşi pentru a învăţa, a educa şi a încerca să-i

trezim pe fraţii noştri şi pe cei din lumea întreagă prin orice mijloace

posibile. Şi, deşi cred că ar fi lăudabil pentru evlavioşii noştri călugări,

preoţii şi mirenii înaintaţi duhovniceşte, să reziste implementării acestei

tehnologii astfel încât să creeze o vâlvă ce ar putea fi folositoare în

trezirea oamenilor, nu putem impune această acţiune voluntară publicului

general.

——————————————————————————–

Or fi vremurile coapte, dar ce folos daca oamenii nu sunt copti la minte

pentru a spune un nu hotarat acestei tehnologii care inrobeste?

Cu ce se aleg in concluzie calugarii precum si toti ceilalti care li se alatura

? doar cu faptul ca fac valva? Bine ii laudam dar ii lasam si asa ca “nu

putem impune aceasta actiune voluntara publicului general”. Si atunci

unde se va ajunge ? La intelepciunea populara care spune “cainii latra,

ursul trece”?

Page 17: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

**************************************************************************

*******

Daca spunem ca suntem de acord cu parintele Iustin in doaua puncte de

vedere :

1. ca această tehnologie este un înaintemergător al sistemelor ce vor fi

folosite într-un sfârşit la însemnarea oamenilor cu semnul fiarei si

2. că timpul martirajului e acum

dar ca putem sta linistiti pentru ca:

1. ecumenismul inca nu este in toata splendoarea lui,

2. nu suntem încă în ultimile zile ale istoriei deoarece nu avem semne

sigure că antihrist s-ar fi născut.

3. si al treilea razboi mondial inca nu a venit si prin urmare nici pecetea

antihristului

atunci nu am facut decat sa spun ca actiunea parintelui este “laudabila”

dar “nu putem impune aceasta actiune publicului larg.”

Scrisoarea aceasta din pacate nu prea ne ajuta cu mult la mantuire.

15. pe 31 Mar 2009 la 18:52 #Silvia

Ma iertati, mi se pare ca e un ton in scrisoare de parca: “ei, vine, vine,

dar mai e!”. Cuvintele parintelui Efrem sunt putine si cam diferite de ce

am citit pana acuma la sfinti si parinti (despre antihrist ca traieste sau nu,

ca pecetea vine dupa al treilea razboi sau nu si altele). Mi se pare putin

cam smintitoare pentru majoritatea de caldicei si convinsi pe jumatate

care abia asteptam o mica supapa sa ne mintim ca nu-i chiar asa grava

situatia.

Eu cred ca parintele nostru Justin Parvu a fost clar ca “arde” si stim cu

totii ca-i asa. La fel au zis si ceilalti parinti ai nostri. Nu cred ca o discutie

intre parerile diferitilor parinti e binevenita daca contrariaza pe cei mai

slabi, asa ca noi. Acuma s-au lamurit cam toti, nu-i putem forta pe cei

care nu vor, problema insa e sa nu smintim din cei lamuriti si sa nu

Page 18: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

cadem noi in cap mai rau, ci sa ne sprijinim si intarim unii pe altii cat

putem.

Pecetea n-o sa vina asa dintr-o data dupa al treilea razboi, ci va fi

introdusa treptat din mai multe directii si pe nesimtite, ca sa aiba cat mai

putina rezistenta de infruntat si anulat. Daca va fi pusa fara acordul

persoanei sau chiar fortat, am inteles ca inseamna mucenicie.

Pasapoartele biometrice sunt doar de tatonat terenul cam cata rezistenta

va fi si pentru a obisnui oamenii sa faca un gest cu mana si sa se uite

intr-un punct (verificarea amprentei si scanarea irisului). La cum

evolueaza tehnologia si lucrurile in lume, nu mai e mult, dar cand va veni

pecetea va fi in forta si nu va mai avea nimeni timp de gandire sau

pregatire, daca pana atunci a dormit.

Doamne ajuta!

16. pe 31 Mar 2009 la 20:50 # sceptik

1 – ma bucur ca fratii razboinici sunt in asentimentul meu privind

“precizarile” mele.

2 – este bine sa privim cu oarecare distanta si sa nu ne pronuntam “la

cald”, mai ales cand nu avem argumente concrete. Sunt 2 extreme in

aceasta problema: unii care stau pe margine si se amagesc ca nu e nici

un pericol, ca inca nu e “pecetea”, iar altii care din exces de zel opresc de

la Impartasanie (din pacate stiu caz concret!) chiar si pe cei care au

carduri si cartele de METRO. Pe primii i-as asemana cu cei care stau pe

calea ferata, in fata trenului, la bariera si isi spun: nu vine trenul, nu vine

trenul, desi semnalele luminoase si cele acustice anunta venirea trenului.

Dar ei se amagesc in continuare: nu ma calca, nu ma calca. Iar cand

trenu e la cativa centimetri de ei atunci isi schimba afirmatia: ma calca,

ma calca, dar a treia oara nu mai apuca sa spuna, ca e deja prea tarziu.

Ma iertati ca vorbesc in pilde, cine are de auzit… Cei de pe urma isi iau o

mare raspundere pe umeri, pentru ca exagerand in interpretarea lor,

priveaza de la Sfantul Potir pe cei care se apropie. Ce te faci, daca

Doamne fereste, moare omul intre timp. Uite-asa, un accident, o

Page 19: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

intamplare nefericita. Porti raspunderea pentru ca l-ai privat de Trupul si

Sangele Domnului.

Sfintii Parinti spun clar ca vremurile desi le vom cunoaste din semn in

semn, totusi dupa cel de-al treilea razboi mondial, vor fi foarte clare: se

va face un “recensamant” si fiecare va accepta sau refuza de bunavoie

implantul. “Pecetea” antihristica va reprezenta opusul botezului crestin,

adica botezul in numele satanei, de aceea, prin libertatea care a dat-o

Dumnezeu, omul are puterea de a alege. Sigur ca va fi greu, dar

introducerea fortata a cipului absolva responsabilitatea respectivei

persoane. Mai ales daca pot induce stari diverse… Insa inclin sa cred ca

acele cipuri care fac asa ceva sunt cazuri speciale, mai ales in domeniul

armatei si ca inca nu sunt “disponibile” pentru omul simplu.

Parintele Iustin n-a spus niciodata ca acum este pecetluirea efectiv, asa

cum a fost pe nedrept acuzat de catre Radu Preda, imediat dupa

Comunicat. Parintele a pus un pic de piper in mancare, sa se trezeasca

lumea   . Insusi a spus-o cine vrea sa se informeze sa o faca, pentru ca

nu e prea tarziu. Traim vremurile de pe urma e clar, si vremurile vor fi

asa de grele incat chiar si cei alesi vor cadea. Grozavia acelor vremuri nu

o putem noi descrie, va fi oribil. Sa ne pastram calmul, pentru ca orice

dereglare de “axa” ne poate costa scump. Sa nu inventam lucruri care nu

s-au spus nici de o parte, nici de alta!

17. pe 31 Mar 2009 la 21:38 #victor

frate sceptic , cei care vor refuza implantul vor fi demult plecati si

“ascunsi”; nu vor fi gasiti acasa ,cand vor suna la usa,sau pe mobil ca sa

faca acel recensamant.

18. pe 31 Mar 2009 la 21:38 #pr.Victor Agache

De acord cu Corina V. Mi-a placut analiza.

Ar fi bine sa ne gandim la profetia Cuviosului Paisie Aghioritul cu

generalul grec si cu vremea spanacului.Daca se va implini profetia anul

Page 20: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

acesta,atunci,dupa ce rusii ii vor invinge pe turci va mai dura inca sase

luni pana va incepe razboiul trei mondial.

Problema este ca extrem de putini dintre noi vor supravietui.

Ar fi bine sa ne gandim serios la acest razboi,fara a intra in panica,fara a

ne descuraja(poate vom fi totusi printre supravietuitori),fara a fi

indiferenti…

Doamne ajuta tuturor!

19. pe 01 Apr 2009 la 00:14 #Cosmin S.

Intr-adevar Corina V. a analizat destul de lucid situatia.Consimt celor

spuse in comentariul ei.

20. pe 01 Apr 2009 la 00:31 #iulian

Fratilo amintiti-va de Vremea Spanacului a parintelui Paisie Aghoritul soi

vedeti ca se apropie si al 3 lea razboi mondial, ce va implica rusi , china si

fortele NATO

21. pe 01 Apr 2009 la 00:44 #isaac

dragii mei, nimic nu este mai important decat cuvantul paritelui tau

duhovnic de care te-ai legat pe viata

fiecare va fi chemat sa marturiseasca, fiecare purtat de Duhul va

marturisi adevarul si dreptatea, asa ne vom mantui, precum Hristos

marturisind crucea

judecata e acum, ca si marturisirea, raiul si iadul sunt aici, acum, mintea

le simte si stie prin propria simtire,

Sa ai in rugaciunea ta ochi neimprastiat si, lepadandu-te de trupul si

sufletul tau, traieste prin minte. (Evagrie Ponticul)2

cat mai avem speranta si incredere, sa ne bucuram, sa luptam

duhovniceste, sa fim

Page 21: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

22. pe 01 Apr 2009 la 10:06 # gabriela visan

Parintele Iustin are dreptate in totalitate:vremea muceniciei este acum.

Nu ati observat noile legi din aceste deja controversate “coduri?” Una

dintre ele permite tortura in asa de mare masura,incat instantele vor

trebui sa accepte si elemente probatorii obtinute prin tortura! Cred ca e o

tema ce ar trebui sa ne dea mult de gandit…

A fost aprobata legea conform careia toti cetatenii romani vor fi obligati

sa primeasca acte de identitate biometrice din ianuarie 2011(si a trecut

cam neobservata aceasta lege!!!). Cu siguranta cei ce nu vor accepta vor

fi considerati “indezirabili”;ar putea fi chiar “putin”torturati…de ce

nu,daca tot va fi asa o lege,nu?! Cred ca lucrurile sunt de acum foarte

clare si “pe fata” si la fel trebuie sa fim si noi:hotarati,cu credinta tare si

pregatiti pentru toate.Nu penduland mereu intre una si alta,nu caldicei,ci

fierbinti marturisitori pentru credinta,pentru valorile ortodoxe ale acestui

neam romanesc.Pentru ca,asa cum stim,exista doar Dumnezeu si

satana,raiul si iadul,la mijloc nu e nimic! Iar cand e vorba de

marturisire,nu este cale de mijloc;e clar!

23. pe 01 Apr 2009 la 12:40 #Andra

“Odată, faţa maicii a căpătat brusc o expresie ameninţătoare de parcă ar

fi văzut cu ochii săi duhovniceşti ceva înspăimântător. Ea a lovit de

câteva ori cu varga în podele, zicând:

- Uite ce au mai inventat! Pruncilor să le pună pecetea lui antihrist!

Îngerul îi va răpune pe cei care se vor încumeta să facă aceasta!”

http://www.razbointrucuvant.ro/2009/03/06/proorociile-schimonahiei-nila-

10-ani-de-la-adormire-6-martie/

24. pe 01 Apr 2009 la 20:20 # ioancasian

Acelasi comentariu pe care l-am facut si pe pagina lui saccsiv referitor la

nasterea lui antihrist:

Page 22: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Nu putem spune despre antihrist ca s-a nascut. Vom putea spune asta si

nu numai ca s-a nascut, ci ca s-a nascut acum 33 de ani sau cine stie

cand, atunci cand isi va incepe “lucrarea” in mod public, va face

“minuni”, va fi incoronat, samd. Pana atunci putem specula. De unde stim

ca Dumnezeu nu se va milostivi de noi si nu va mai amana vremurile de

pe urma?

De pe vremea Parintelui Serafim Rose se specula ca pietrele Templului

sunt gata taiate, in afara Israelului, si ca reconstructia este iminenta… Si

pe zi ce trece avem acest sentiment si mai puternic… Si au trecut 30 de

ani de atunci…

Sfarsitul lumii este cand mori tu! Pentru asta sa ne pregatim si atunci

vom fi pregatiti si pentru vremurile de pe urma.

Doamne ajuta

25. pe 02 Apr 2009 la 21:55 #carmen

citesc cu tristete comentariile dvs.referitoare la vremurile cele din

urma;de atata timp se vorbeste numai si numai despre cipuri,despre

apocalipsa,despre peceti,despre codurile de bare,etc.

dupa ce plec din fata ecranului calculatorului imi dau seama ca traiesc in

secolul 21,viata oamenilor s-a schimbat in multe privinte,confortul face

parte integranta din ea.

(probabil ca tot astfel se petreceau lucrurile si pe vremea lui Noe – viata

mergea mai departe,cu bune si rele,cu grijile ei,iar Noe construia in acest

timp corabia…)

cati oare dintre noi nu avem acasa macar un televizor,o masina automata

de spalat,cuptor cu microunde,telefon

mobil,calculator(!),automobil,carduri bancare,datorii la banci pt.nivelul de

viata pe care ni-l dorim…?

oare nu sunt acestea peceti puse deja pe sufletele noastre? pe linistea

noastra?

Page 23: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

cati dintre noi a dat Cezarului doar ceea ce este al Cezarului fara sa se

mai framante pt.grija zilei de maine si sa dea astfel lui Dumnezeu ceea ce

I se cuvine cu adevarat?

cu cipuri sau fara cipuri,saraci sau bogati – cu totii ne vom intoarce la

Ziditor la un anume timp pe care nu-l stim noi,doar El.

iertate-mi fie parerile pe care le exprim aici,dar constat cu durere ca,pe zi

ce trece,pe nesimtite,mai punem o pecete sufletului nostru – dezbinarea

si ura,judecarea fratilor nostri care gandesc altfel,a preotilor…

oare energia pe care o consumam nu poate fi considerata graire in

desert?

oare incercand sa cautam fratelui nostru un anume defect prin care sa-l

gasim diferit fata de noi,nu atat de bun crestin ca si noi – nu poate fi

considerata slava desarta?

este vremea spanacului dar si vremea unei analize a propriei vieti,a

cautarii sensului adevarat al acelei vieti care,pe zi ce trece se

indeparteaza tot mai mult de Hristos…

26. pe 04 Apr 2009 la 22:24 #Ovidius

http://www.youtube.com/watch?v=CMfZUMwl7HU vedeti aici cum

presedintele israelian sustine ca Israelul a cumparat Romania. Si spunca

noi suntem antisemiti si ca poporul roman este vinovat de martiriile pe

care le-au suferit?? le-au suferit pt ca Asa i-a pedepsit Domnul, pt ca-s rai,

obraznici, necinstiti, neciopliti, camatari. Nu mai au Templu pt ca nu mai

are rost jertfa de la templu, jertfa se face la crestini acum, nesangeroasa.

Sustin ei hotii si spurcatii ca Domnul Iisus a facut sex cu un magar, asa

scrie in Talmud, io zic sa-i Arza focul vesnic pe cei ce au spus aceasta.

Concluzia: nu trebuie avut incredere in evrei, masoni, politicieni

27. pe 12 Apr 2009 la 18:14 #marian

Fratilor,

Page 24: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Mie mi se pare foarte clar cuvantul parintelui Efrem (eu am auzit lucruri

minuante despre gheronda Efrem si v’as ruga sa incercati sa-l cunoasteti)

vis a vis de probelma cipului:

” În timpul spovedaniei mele recente i-am transmis Părintelui Efrem de la

Sfântul Antonie îngrijorările fraţilor noştri români şi ale Părintelui Iustin şi

dacă acceptarea acestor cipuri biometrice RFID îi înstrăinează de Biserica

lui Hristos. Răspunsul Părintelui a fost categoric: „Nu, în nici un caz!

Aceasta nu este pecetea fiarei. Pecetea va fi impusă după cel de al treilea

război mondial! Preoţii greşesc dacă îndepărtează credincioşii de la

sfântul potir pentru folosirea acestei tehnologii!” ”

Acesta este cuvantul parintelui Efrem, restul mesajului apartine lui

Constantine Zalalas.

Iata o parere pe care eu nu o vad deloc similara celei a pr Iustin. Nu stiu

cum au perceput-o cititorii, dar titlul postarii, dupa parerea mea, nu

releva esenta mesajului.

Imi pare ca multi dintre noi, din ravna sincera, confunda planurile de

lupta si uita de cea interioara, duhovniceasca, si se imprastie in cea

exterioara, cea cu morile de vant. Daca mai adaugam cuvantul unui

Batran atunci cu greu ne mai poate convinge cineva, toti cei care sustin

altceva devenind …raucredinciosi. Multa tulburare si incrancenare s-a

facut pe tema asta si ma bucur ca a aparut cuvantul pr Efrem, pe care il

impartasesc. Asadar cred ca noile acte de identitate nu prezinta

(deocamdata) vreun fel de pericol.

PS: La inceput, chiar pana sa apara primul mesaj al pr iustin, vazand noile

permise auto m’am problematizat si eram de parere ca acestea nu

trebuie primite.Apoi am vorbit si cu alti parinti si mi-am schimbat gandul.

28. pe 06 Jun 2009 la 23:39 # fantana

Daca mai conteaza, mai multi parinti, stareti si duhovnici din Ardeal, sunt

pe linia aceasta. Si cuvantul parintelui nostru Dumitru Staniloae intr-un

Page 25: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

dialog cu Sorin Dumitrescu vorbeste de asteptarea unor semne si de

posibilitatea noastra, inca, de a merge pe calea sfinteniei:

“Sorin Dumitrescu

- Dvs. folositi undeva o expresie, anume ca omenirea înca nu este

“epuizata teologic”. Ce întelegeti prin aceasta sintagma?

Parintele Dumitru Staniloae

-Adica nu s-a putut pe deplin cunoaste Dumnezeu din lume. Noi asteptam

sa-L cunoastem si în lume, atât în sens pozitiv cât si în sens negativ.

Adica atât prin ceea ce a descoperit stiinta în lume cât si prin rezultatele

ei nesatisfacatoare. Astfel cred ca se deschide perspectiva unei

experiente noi a lui Dumnezeu, a puterii creatoare a lui Dumnezeu, a

ceea ce vrea Dumnezeu cu noi în lumea aceasta. Iar gândul sectarilor ca

lumea se termina asa cum îsi închipuie ei este de o mare naivitate. În

lumea aceasta a noastra, cu pamântul care e asa cum e, cu trebuintele

noastre, nu se poate crea un univers perfect. Si sunt foarte putini oameni

socotiti de ei perfecti. Atât timp cât suntem pe pamântul acesta avem

nevoie de mâncare, de osteneala, de multe griji. Asa ca nu poate fi o

existenta viitoare în lumea aceasta. Trebuie ca mai întâi lumea aceasta

sa se sfârseasca si sa se transforme radical, ca sa vina o alta lume în care

trupurile noastre nu vor mai avea nevoie de mâncare, în care nu vor mai

osteni, în care vom putea sa realizam pe deplin ceea ce asteptam de la

viata viitoare: o iubire fara reprosuri, fara scadere între om si om. Si

poate ca trebuie sa ne pregatim si în existenta asta pentru o altfel de

existenta, într-o materie schimbata si ea, în niste trupuri înviate. De ce a

înviat Hristos? Ca sa înviem si noi! În lumea viitoare o sa-L vedem pe

Hristos în lumina Lui, o sa fim si noi numai iubire. Dar cred ca nu ne-am

pregatit înca pentru aceasta stare. Cred ca trebuie sa ajunga în lume mai

multi sfinti. Cred ca trebuie sa se înmulteasca oamenii care se pregatesc

pentru împaratia lui Dumnezeu. Mie mi se pare ca omenirea are

posibilitatea sa înmulteasca numarul acestor oameni.

Page 26: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Desi câteodata suntem dispusi sa spunem ca lumea s-a înrait, ca nu mai

putem trai unul cu altul, eu cunosc totusi foarte multi oameni care sunt

extrem de preocupati de Dumnezeu, de ceea ce ne cere Iisus Hristos.

Înainte stiau lucruri sumare despre El, acum stiu mult mai multe; parca s-

a extins si rugaciunea lui Iisus. Înainte aceasta rugaciune isihasta era

elitara, numai a unor calugari. Acum parca a patruns si în afara

manastirilor; foarte multi oameni, chiar daca nu rostesc permanent

rugaciunea, au tot timpul gândul la Iisus. Multi ma întreaba cum sa faca

sa fie mereu cu gândul la Hristos. Se întinde, vedeti, un fel de isihasm, o

linistire si în lumea noastra, si asta duce la un progres spre sfintire, spre

faptele prin care multi vor ajunge în Împaratia Cerurilor. De ce se spune

în Apocalipsa ca va fi împaratia lui Gog si Magog, si cei credinciosi vor fi

foarte strâmtarati, vor fi foarte putini? Cred ca mai avem pâna acolo.”

In alt loc de un al treilea razboi.

In jurul mesajului parintelui Iustin au existat persoane care au “tesut” o

actiune totalitara, au amplificat si aplicat eronat indemnul, un fel de vrei-

nu vrei, hai la lupta anti-cip daca mai vrei sa fii cu noi, harcan aplicat de

la vladica pana la opinca. A fost bine ca s-a luat atitudine dar trebuie sa

intelegem si greselile care s-au facut.

29. pe 31 Jan 2010 la 23:09 #puiuionut

Va rog imi puteti da adresa de e-mail a parintelui Efrem Filoteitul ?

30. pe 10 Feb 2010 la 07:21 #Niculaie

Am o mica nedumerire … de ce e asa de important a sti cand vine si cum

vine pecetea, de ce oamenii o tot cauta-n barba cu alba neagra cu un

numar de posibilitati de intamplare cand totul e in mana Mantuitorului

oamenilor nu al antihristilor? De ce lumea nu intelege ca noi oamenii

avem nevoie de aceste prigoane caci numai ele ne mai pot trezi din

amorteala confortului si somnul/moartea pacatului? Prigoanele vor fi

sansa mantuirii, a sfintirii, si-a dovedirii adevaratei noastre inclinatii

launtrice spre iubirea lui Hristos Purtatorul si Inaltatorul crucilor noastre

Page 27: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

pe Golgota sau alunecare in directia opusa , prin cautarea compromisului,

a scuzei propriei pacatosenii, a dezvinovatirii lepadarii de Cruce (Sf Ioan

Maximovici). “De clipa venirii Fiului Omului nimeni nu stie nici Fiul nici

ingerii din ceruri numai Tatal” ne incredinteaza Mantuitorul si nu ne este

de folos sa stim caci am deveni falsi, manipulatori ai unei fatarnice

smerenii (alde ingrasatul porcului in ajunul Craciunului) . Ni se cere

trezvie , adica sa fim vii dar si treji , IN FIECARE CLIPA a fiecare-i zile “caci

pt fiecare cuvant desert ce iasa din gura omului va da seama la Judecata”

ne avertizeaza inca o data Mantuitorul . “Cine se va sfinti sa se mai

sfinteasca iar cine se va spurca sa se mai spurce” spune in Apocalipsa

Fiul lui Dumnezeu caci nu cu rationalizarea zilei si-a orei insemnarii va sti

omul sa reziste prigoanei ci cu luminarea si intarirea prin Duhul Sfant .

Cel mult iubitor si luminat de Dumnezeu Sfant rus , Serafim de Sarov, a

inteles cel mai clar insemnul untdelemnului din candelele fecioarelor

intelepte . Atentie !, spune Sfantul Serafim , erau 10 fecioare nu 5

fecioare si 5 desfranate, ceea ce ne clarifica viata lor intru virtuti si in

cautarea manturii, insa numai 5 au avut untdelemn suficient (profetul

Samuel l-a uns pe David profetindu-i ca va fi rege, Hristos inseamna

Unsul Domnului, cel nascut din Duhul Sfant , ceea ce clarifica semnificatia

untdelemnului din candele ca fiind pecetea Duhului Sfant, ce-i ce au

dobandit luminarea si iubirea de la Duhul Sfant . Pecetea Duhului Sfant

asupra unui credincios o arata iubirea ! Iubirea nefatarnica,

dezinteresata, jertfelnica, caci orice virtute oricat de mare si anevoioasa ,

daca nu e facuta din iubire de Dumnezeu si de seaman , ci din iubire de

sine si egoism, nu este o virtute spre mantuire ci spre marire desarta sau

lasitate . Iubirea sporeste prin smerenie si se desavarseste cu/prin

dreapta socoteala . Puterea de a lucra virtuti vine de la Dumnezeu , insa

noi trebuie sa-i atasam propria iubire, caci aceasta una Dumnezeu nu ne

impune : sa iubim , ci tot omul este liber sa aleaga ce sau pe cine

iubeste . ” Unde va este comoara voastra acolo va fi si inima voastra”

lamureste Mantuitorul sfarsitul lucrarii omului pe pamant . De ce sa ne

temem de Antihrist ? Are el vreo putere asupra lui Dumnezeu? Nimica nu

are decat duhul actoriei, de a infricosa si de a atata poftele ca sa castige

Page 28: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

voia omului ca de obligat nu-l poate obliga la nimic .

Il cunosc personal pe Parintele Efrem si tot ce pot sa marturisesc despre

Sfintia Sa este ca radiaza o pace si-o putere in jurul lui ca ai tot sta langa

el , ai sentimentul acela de acasa, te simti ca acasa la Manastirea Sf

Antonie cel Mare, precum acel sentiment de acasa l-am avut si la

Manastirea Parintelui Roman Braga, un alt Parinte duhovnicesc intarit in

smerenie si rabdare dar si dragoste caci in ciuda tuturor nenorocirilor

indurate de la comunisti, nu are resentimente defel pe vreunul . Le-a luat

pe toate ca din mana lui Dumnezeu spre curatirea lui spirituala si

mantuire . Personal cred in cuvintele Parintelui Efrem ca intai va fi

razboiul si apoi insemnarea antihristica deoarece e si logic ca datorita

atator orgolii mundiale :America, Rusia, China, Iranul, UE nu e destul

pamant sa se imparta la toate de aceea isi vor masura puterile intai apoi

cel ce va iesi biruitor va da paine si apa celor ce i se vor inchina. Insa noi

de ce sa-i uram pe antihristi , avem cu adevarat nevoie de sentimente de

ura in inima noastra chiar si imptriva prigonitorilor nostri in loc sa ne

uram mai intai propria pacatosenie ?! Mantuitorul Hristos a venit pe

pamant sa-Si asume pacatosenia noastra sa-Si asume Iadul la care noi

ne-am condamnat si continuam s-o facem, ca sa ne invete si sa ne dea

curaj ca si noi sa ne asumam PROPRIUL IAD DIN INIMILE NOASTRE ! Nu sa

ne-apucam sa curatam lumea de antihristi (duhul Anti-Hristosului e in

lume de cand S-a nascut Mantuitorul , prin Irod care a vrut sa-L ucida din

invidie auzind de profetiile ca va fi Imparat mare peste Israel) . Tot cel ce

incalca cele zece porunci traieste tot anti Hristos. Tot cel ce face pacatul

este anti Hristos.

Cand pesoana Antihristului va veni ca si stapanitor in lume el va infiinta o

religie caci va vrea sa fie slujit asa cum si Hristos este slujit … ca o religie

si inchinare; nu se va multumi sa fie doar conducator politic (din scrierile

Arhimandritului grec Bakoiannis ), cum si Ceausescu ne cerea sa-i zicem

“taticul soimilor patriei” -si inca multi alti reprezentanti ai Satanei si

duhului lui antihristic putem gasi in istorie . Intr-adevar e bine sa

discernem semnele vremurilor insa sa fim cu mintea si la entuziasmul

Sfantului Ioan Evanghelistul de la sfarsitul apocalipsei :”Vino Doamne

Page 29: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Iisuse ” . Alearga azi la duhovnic daca nu te simti pregatit sa-L intampini

pe Hristos, nu alerga siti fa pari si ghiulele impotriva celor care vor sa

puna pecetea “Caci tot cel ce va cauta sa-si scape sufletul si-l va pierde ,

insa tot cel ce si-l va pierde pentru Hristos si pentru Evanghelie il va

castiga ” . Nu semanati frica ci indemnati la curaj precum Sf Constantin

Brancoveanu pe fii sai . N-o sa avem putere de rasturnare a mersului

istoriei ci doar de sfintire prin jertfirea de sine precum Domnul nostru

Iisus Hristos ne-a aratat . N-avem ce sa-i dam lui Dumnezeu decat inima

noastra, viata noastra ! Domnul si Maica Domnului sa ne aiba in paza

pururea !

31. pe 10 Feb 2010 la 12:42 #admin

@Niculae – evident ca nu trebuiesa fim absorbiti in mod unilateral de

problema pecetii, asa cum am atras si noi adeseori atentia, mai ales ca

vom trece printr-o crunta cernere inca inainte de momentul respectiv.

Dar nici nu putem ignora subiectul, ispitindu-l pe Dumnezeu. E simplu:

daca nu era de folos si daca nu ajuta la trezvie, nu mai scria Apostolul

Ioan in Apocalipsa despre pecetea lui antihrist. Dar a scris, si a mai scris

ca “fericit cel ce va asculta cuvintele acestei carti”, iar cei care nu…

In al doilea rand, daca noi credem ca suntem in stare sa intampinam cu

entuziasm si bucurie tavalugul incercarilor din vremurile de pe urma, ne

paste inselarea, asa cum a fost cu Petru in noaptea in care a fost “prins”

si judecat Invatatorul Sau. Sfantul Nicon de la Optina avertiza foarte clar

ca este o amagire sa iti doresti sa prinzi vremurile lui Antihrist, datorita

violentei si prigoanei fara precedent in istorie (deci mai crunte chiar decat

cele din inchisorile comuniste).

Ne straduim sa ‘ne tinem mintea in iad si sa nu deznadajduim’,

respingand atat extreme zelotiste care cauta sa ia cu asalt fortele

antihristice, cat si ‘dormitul in opinci’ sau reveria utopica cu care unii se

alinta…

Va recomandam si:

http://www.razbointrucuvant.ro/2008/05/14/ce-vremuri-traim-parintele-

Page 30: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

rafail-ne-raspunde/

http://www.razbointrucuvant.ro/2007/08/04/sf-lavrentie-de-cernigov-vor-

fi-multi-surzi-si-multi-orbi/

http://www.razbointrucuvant.ro/2010/02/09/pilda-sfantului-mucenic-

nichifor-9-februarie-sa-ne-reamintim-duhul-adevaratei-marturisiri-si-care-

trebuie-sa-ne-fie-cautarea-primordiala/

http://www.razbointrucuvant.ro/2010/01/27/sa-nu-ne-ingaduim-

naivitatea-sa-nu-dormim-in-opinci-clarificari-si-avertismente-necesare-

privind-profetiile-si-falsele-profetii-apocaliptice/

32. pe 05 Jul 2010 la 21:40 #Traian

Se pare ca parintele Ioachim are dreptate, vrednicul de pomenire

Hristodulos, Arhiepiscopul Atenei, la Tesalonic impreuna cu Sfantul Sinod

si poporul ortodox protestand impotriva scoaterii din buletine a

apartenentei religioase:

http://laurentiudumitru.ro/blog/2009/02/28/asa-se-protesteaza-impotriva-

nedreptatilor/

33. pe 06 Jul 2010 la 06:01 # Război întru Cuvânt » Cuviosul Dionisie de la Colciu risipeste

tulburarea cu privire la actele electronice, pecetluire si vinovatie: “TOTUL ESTE

VOINTA OMULUI… NUMAI CAND TI SE CERE O LEPADARE DE HRISTOS, ATUNCEA E

PRIMEJDIE!“

[...] PARINTELE EFREM FILOTHEITUL (Arizona): “Pecetea va fi impusa dupa

cel de-al treilea razboi mondial… [...]

34. pe 06 Jul 2010 la 08:33 #Oleg

Fratilor cer iertare pentru ce voi spune dar staretii Rusiei, dintre care

poate il cunoasteti pe Nicolae Gurianov, nu binecuvintau nici primirea

numarului personal de identificare. In Romania CNP, la noi in Republica

Moldova IDNP, in Rusia INN(identificacionni nalogovii nomer), stiti vilva

care a aparut acolo. In Ucraina au fost proteste mari de strada si acolo

credinciosii au dobindit dreptul de a trai fara numar de identificare.

Asemenea si la noi in RM este posibilitatea de a trai fara numar de

Page 31: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

identificare, dar omul care nu il poseda are drepturi restrinse, adica nu va

putea vinde sau cumpara in viitor…

Numarul de identificare este numele dat omului de catre sistemul

antihristic. Prin primirea lui omul intra in acest sistem.

http://toaca.md/?&ziar_id=42&page=archive&article_id=401 cititi poate

va va fi de folos.

Inca o dat imi cer iertare.

35. pe 06 Jul 2010 la 09:06 #Andrei

Este folositor sa cunoastem atat pozitia parintelui Efrem, cat si cea a

parintelui Justin. Pana la urma nu vad unde spune parintele Efrem ca

putem primi actele biometrice fara nici o grija. Nu spune nicaieri asta! Ele

raman tot o lucrare a vrajmasului. Oamenii sunt, pe buna dreptate,

ingrijorati, cand se gandesc la ziua in care se vor impune noile buletine.

Nu suntem de acord cu chipurile, dar in sinea noastra ne tot intrebam,

poate inconstient – cum sa traiesc eu fara buletin? Si in momentul in care

apare un articol ca acesta, subconstientul erupe si imediat ne vine sa

spunem usurati – gata, putem primi actele, nu este inca pecetea. Insa

articolul nu se refera deloc la lucrul acesta!! Spunea cineva foarte bine

mai sus, ca daca la actele acestea nu putem renunta, apai nici pecetea

nu vom avea puterea sa o refuzam.

In toate trebuie sa vedem mila lui Dumnezeu – din mila Lui nu se impune

pecetea dintr-o data, ci suntem supusi la acesti pasi premergatori, tocmai

pentru ca suntem prea slabiti duhovniceste, si trebuie sa o luam incetul

cu incetul.

Iertati!

36. pe 06 Jul 2010 la 09:16 #admin

@ Andrei:

Nu, nu le putem primi fara grija, cel mai bine e sa le respingem, asta am

spus mereu si noi, dar nici nu cadem in extrema opusa si nu acceptam

manipularea si dezinformarea securistica la care a fost supus parintele

Page 32: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Iustin, ajungand la identificarea acestora cu lepadarea de Hristos si

caderea din har, iar de aici toata psihoza incredibila si toate acele

“pedepse” absolut halucinante, neverosimile. Asta nu este cugetul

Bisericii, iar implicatiile vor fi extrem de grave, urmarindu-se nimic

altceva decat compromiterea parintelui Iustin si izolarea manastirii Petru-

Voda, pana la scoaterea ei din BOR, sub pretextul cipurilor, reincalzit

dupa un an, daca manevrele stiliste nu au mers.

37. pe 06 Jul 2010 la 09:26 #Andrei

Offf, aveti dreptate fratilor, e atata dezinformare… Ar fi trebuit sa vorbim

cu mult discernamant despre chipuri MEREU. nu vorbim 2 saptamani,

dupa care un an nu se aude nimic, dupa care iar iese la iveala subiectul.

Asta e semnul exagerarii si al lipsei de discernamat. Sa ne luptam zi de zi

cu patimile, cum spunea si parintele Efrem, caci fara rugaciune curata si

pocainta nu putem si nu vom putea deosebi duhurile. si dupa aceea vom

recurge la solutii lumesti. Cu solutile lumesti se va descurca antihrist, insa

cu cele duhovnicesti nu.

Iertati.

38. pe 06 Jul 2010 la 10:43 #admin

@ Oleg:

Da, bine e sa poti sa nu intri deloc in acest sistem, sa nu ai numar de

identificare, insa asta la noi e introdus de mult… Dupa logica asta, tot

poporul roman ar fi fost demult lepadat, dar nu asta e cugetul dupa

Dumnezeu. Sistemul antihristic ne prinde prin multe, multe altele, in

ghearele sale si pe cele launtrice ajungem sa le desconsideram.

39. pe 06 Jul 2010 la 10:58 #Silviu

Daca nu luptam sa ne despatimim acum, zi de zi si fara atata vorbarie

psihotica, caci putem sa stim toate conspiratiile posibile, ca nu vom avea

puterea necesara de a respinge atacurile viitoare sau chiar fuga din orase

(Dumnezeu va lumina unde). Ne lepadam de Dumnezeu deja prin

Page 33: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

patimile pe care le avem si le intretinem, iar vorbaria fara discernamant

nu ajuta DELOC. Unul este parintele Iustin in realitate ( si eu l am

cunoscut personal – este un om exceptional) si altul este el din vorbele

unor “ucenici” psihotici. Adevarul e incomod totdeauna.

Iertare!

40. pe 06 Jul 2010 la 11:05 #admin

@ Silviu:

Asa este. Mai grav si mai tragic este cand se reuseste oarecum cu

parintele, pe fond de boala si de tratament, ceea ce nici comunistii nu au

reusit… Anul trecut, in plina campanie anti-cip nu se ajunsese pana acolo.

Acum, dintr-o data si fara ca asta sa mai fie o tema arzatoare, s-a

resuscitat… “Prietenii” stiu de catre cine si de ce… Sa ne rugam.

41. pe 06 Jul 2010 la 12:36 #rufin liban

Diaconul X:

-Părinte, eu trăiesc în America, şi soţia mea a primit paşapoartele ăstea

noi…

Pr. Iustin:

-Ar trebui s-o laşi…

Diaconul X:

-Avem şi-o fetiţă…

————————————————————————-

Admin (mai sus):

-Numai sa nu se ajunga la a se afurisi si scoate de la pomenire oamenii

care au vreun act oarecare cu cip si sa-i consideram deja niste apostati.

—————————————————————————

Eu: Se pare că ajungem foarte departe. La divorţuri…

42. pe 06 Jul 2010 la 21:55 # Stefan

Page 34: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Sa inteleg ca la manastirea Petru Voda nu sunt impartasiti oameni pe

criterii de buletin? Suna extrem de ciudat,mai ales ca as lua in

considerare ceea ce a prezentat si @fantana ,mai exact textul parintelui

Staniloaie.Nu cred ca aceasta este pecetea;mi-e teama ca se genereaza

un fel de psihoza,o arma ce permite manipularea constiintelor – un om

isteric,in timpul unor actiuni militare este o victima sigura. Mi-e teama ca

nu cumva,daca este adevarat,sa se doreasca distrugerea obstii de la

Petru Voda.

A,si sper din toata inima sa nu fie razboi;facand un joc al imaginatiei,nu

stiu cum as fi ca om,daca as supravetui,stiind ca am omorat alti

oameni;in genere un astfel de eveniment cred ca te transforma,mai ales

ca nu mai avem seninatatea bunicilor care s-au intors din razboi si si-au

vazut linistiti de lucrul pamantului(desi au vazut prea multe).

43. pe 06 Jul 2010 la 22:05 #admin

@ Stefan:

Nu doar ca nu-s impartasiti, ci nici macar dezlegati de pacate si pomeniti

la Sfanta Liturghie sau primiti la impreuna-slujire. Ba li se recomannda si

divortul…. Daca asta nu inseamna victoria tragica a securismului, nu stim

ce mai inseamna. Nebunia de pe urma…

Nu cred ca aceasta este pecetea;mi-e teama ca se genereaza un fel de

psihoza,o arma ce permite manipularea constiintelor – un om isteric,in

timpul unor actiuni militare este o victima sigura. Mi-e teama ca nu

cumva,daca este adevarat,sa se doreasca distrugerea obstii de la Petru

Voda.

Bineinteles. Compromiterea parintelui Iustin, prin expunerea sa maxima

cu ceva ce se stie ca este vadit smintitor si de nesustinut din punct de

vedere teologic, duhovnicesc, uman si de orice fel… Se cauta cu

asiduitate provocarea aproape fatisa a Sinodului, din senin, taman in

zilele in care avea sa se tina sedinta din iulie. Punerea Manastirii Petru-

Voda intr-o pozitie flagrant si deliberat izolationista (in raspar cu tot restul

Bisericii, nu doar cu partea oficiala, ci cu orice alte manastiri si parinti

Page 35: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

duhovnicesti traditionalisti, antiecumenisti si demni de incredere), creand

o situatie ecleziologica absurda, am zice cvasisectara, aproape

schismatica, toate astea prin manipularea intensa si judicioasa a

parintelui, aflat in stare de boala si sub tratament…

Securistii si fanaticii din manastire l-au impins siil imping in continuare

inainte pe marele duhovnic, facand din el singura autoritate

duhovniceasca a Bisericii, ba chiar una INFAILIBILA (!!), pentru a putea

sa-i rupa mai usor gatul, sa-l bage la fund, si impreuna cu el sa

discrediteze IREMEDIABIL orice pozitie traditionalista si antisistem

sanatoasa si echilibrata! De asta am avertizat ca va urma ceva extrem de

grav, care va depasi tot ce a fost pana acum… E pretextul necesar creat

pentru declansarea prigoanei impotriva calugarilor si preotilor

traditionalisti, identificati toti prin aceasta pozitie absurda, care i s-a pus

in seama parintelui Iustin, profitand de slabiciunea sa. Nu au reusit cu

stilismul, desi au incercat din greu, dar iata ca au reusit cu ‘cipurile’…

44. pe 06 Jul 2010 la 22:39 #Traian

Se pare cuvantul Parintelui Cleopa atat de clar exprimat asteapta inca

aprobarea dumneavoastra. Nu stiu cine sunteti ca nu aveti decat un sigur

nume “admin”, dar parca se intrezaresc stapanii dumneavoastra. Astept

cu rabdare. Nu trebuie sa publicati acest comentariu, este adresat direct

“admin”-lui. Oricum, daca paritele Cleopa nu are drept de replica eu nici

atat. Iar cu chestia cu divorturile din cauza pasaporturilor biometrice, ati

luat-o razna. Au ajuns oile mai destepte decat pastorii.

45. pe 06 Jul 2010 la 22:47 # Stefan

Sa ne rugam pentru parintele Iustin si pentru obste;candva cineva mi-a

spus ca i s-a plans parintele Iustin ca a fost amenintat de enervant de

fericitul patriarh Daniel ca,dupa moartea acestuia, va trece cu plugul

peste manastire. Se pare ca se pregateste…

Cumplit este ca din strainatate,de la persoane declarate atee si

anticrestine mi-au venit informatii ca dl. de mai sus vrea sa loveasca in

Page 36: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Biserica traditionala;daca au ajuns astia sa ne avertizeze e grav(nu am

exagerat,una dintre acele persoane refuza sa puna si mana pe cruce).

Imi pun speranta in “factorul Dumnezeu”;spun asa fiindca se poarta

analizarea factorilor…

46. pe 06 Jul 2010 la 22:50 #admin

http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2010/07/03/inundatiile-intre-

dramele-nevoiasilor-si-cinismul-provocator-al-presedintelui-pambuccian-

prabusirea-intregului-sistem-urmata-de-dictaturi-populiste-inevitabila-

care-este-solutia-providential/comment-page-1/#comment-11926

Sora Ellaina, sa ne ierti ca abia acum am descoperit comentariul fratiei

tale, la spam, intrat acolo din eroare, din pacate. Fiindca este foarte bun,

dam si aici linkul catre el, sa poata fi citit si de altii.

47. pe 06 Jul 2010 la 23:12 #admin

@ Traian:

Inainte sa ne insultati, incercati sa mai cercetati, si sa vedeti unde se

sustine divortul pe motiv de pasapoarte.

Cuvantul parintelui Cleopa priveste doar partea simbolica, duhovniceasca

a problemei, iar el trebuie pus impreuna cu cuvintele celorlalti Sfinti

parinti, care au vorbit despre pecetea concreta, fizica. Cele doua

perspective nu se exclud, se completeaza. Pecetluirea nu este numai

sufleteasca, ci si trupeasca, precum omul este si trup, si suflet. In aceasta

privinta, atat Apocalipsa, cat si talcuirile Sfintilor sunt clare. Citarea

unilaterala a parintelui Cleopa, precum o face si p. Calistrat, si altii ca el,

ne temem sa nu aduca mai multa confuzie si sa sustina minciuna potrivit

careia nu e niciun pericol legat de implantarea cipurilor in corpul nostru,

insotita de lepadarea de Hristos.

48. pe 07 Jul 2010 la 15:48 #rufin liban

Domnilor,

Page 37: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Am reprodus un fragment din convorbirea unui diacon cu părintele Iustin

şi am postat-o pe mai multe bloguri, inclusiv aici, neurmărind altceva

decît a (mă) lămuri, pe cît e cu putinţă, problema afişului de la PV,

sprijinindu-mă pe mai multe mărturii şi poziţii. La rîndul meu am îndrăznit

o interpretare pe care am postat-o pe Apologeticum. Aceasta a fost

forfecată, după care am primit un răspuns năucitor. Permiteţi-mi să

reproduc aici atît textul integral al comentariului cît şi replica lui, postată

de către Apologeticum.

Iată textul:

Axa,

Deşi n-aş vrea să întind subiectul mai mult decît se cuvine- riscînd prin

aceasta să fiu receptat ca un împotrivitor al părintelui- îmi permit, totuşi,

unele precizări legate de intervenţia mea. Iată:

1. Accept că dialogul cu diaconul X are mai mult rol pedagogic-particular,

fără pretenţia de a fi explicit dpdv canonic sau dogmatic. Că, nu-i vorba

de un verdict sprijinit pe un principiu canonic (“las-o!”), ci doar de un fel

de strategie/eschivă didactică, menită să-i sugereze interlocutorului că

nu-i de glumă cu cartonaşele biometrice, că felul în care ne raportăm la

ele, e, în final, o treabă soteriologică şi că trăim momentul unor alegeri, al

unor delimitări, al unor mărturisiri. Sigur că părintele nu l-a povăţuit pe

diacon să-şi lase nevasta, ci, evident, i-a arătat că avem de-a face, în

fond, cu o alegere duhovnicească (neconştientizată ca atare nici de

femeia în cauză şi nici de alţii) şi nu doar cu o simplă conformare la

dispoziţiile administrative ale cezarului. Şi că, fără să vrea, nevasta a ales

între a fi cu Hristos, cu soţul şi fără cartonaş, şi a fi doar cu cartonaşul.

2. Totuşi, nu pot să nu remarc maximalismul de pură extracţie monahală,

extrem de incomod atît ieri cît şi azi. Cînd lucrurile sunt gîndite pînă în

cele din urmă, posibile, consecinţe, atunci e de înţeles gestul nevoitorului

acela care şi-a bandajat braţele pentru a-şi trece fără ispite mama peste

firul unei ape. Nu putem deduce o dispoziţie canonic-dogmatică din

această istorioară, anume că atingerea tuturor mamelor de către fiii lor ar

trebui să se facă exclusiv prin utilizarea mănuşilor, şi doar în cazuri de

Page 38: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

maximă necesitate; putem însă înţelege că omul e capabil de mari

drăcovenii, şi că nu poate miza decît pe puterea şi pe mila lui Dumnezeu,

nicidecum pe neclintirea de principiu a propriei sale firi.

3. Deşi înţeleg toate acestea, inclusiv grija exigentă şi, într-un fel, unică a

părintelui Iustin, pentru mîntuirea turmei, nu văd deloc utilitatea acestui

afiş şi mai cu seamă, OPORTUNITATEA lui. Lucrurile, cred eu, trebuiau

lămurite doar particular – sub patrafir şi public- omiletic. Nu cu tenta asta

de pretinsă canonicitate şi cu aerul ăla de ultimatum.

În sensul acesta cred că opinia postată de adminul de la RĂZBOI ÎNTRU

CUVÎNT merită un moment de atenţie:

“Securistii si fanaticii din manastire l-au impins siil imping in continuare

inainte pe marele duhovnic, facand din el singura autoritate

duhovniceasca a Bisericii, ba chiar una INFAILIBILA (!!), pentru a putea

sa-i rupa mai usor gatul, sa-l bage la fund, si impreuna cu el sa

discrediteze IREMEDIABIL orice pozitie traditionalista si antisistem

sanatoasa si echilibrata! De asta am avertizat ca va urma ceva extrem de

grav, care va depasi tot ce a fost pana acum… E pretextul necesar creat

pentru declansarea prigoanei impotriva calugarilor si preotilor

traditionalisti, identificati toti prin aceasta pozitie absurda, care i s-a pus

in seama parintelui Iustin, profitand de slabiciunea sa. Nu au reusit cu

stilismul, desi au incercat din greu, dar iata ca au reusit cu ‘cipurile’…”

4. AFIŞUL nu evidenţiază altceva decît că există riscul real de a se

“soluţiona” problema cartonaşelor cam în felul în care a fost “soluţionată”

şi problema calendarului: printr-o SCHISMĂ FĂRĂ SCHISMATICI.

5. Nu pot, iarăşi, să nu observ reflexul involuntar al diaconului la

perspectiva unui divorţ, sugerată pedagogic de către părinte: “avem o

fetiţă…”. Mă întreb dacă actul acela-i desparte cu adevărat pe cei doi,

sau e ceva mai mult aici…? Cred că pînă la buletine mai avem multe de

rezolvat; ce frumos ar fi fost de-ar fi zis: “o iubesc, nu mă pot despărţi de

ea”…

Răspunsul Apologeticum:

“@rufin liban

Page 39: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

si tu si cei seamana doar razboi si vraja sunteti securistii de care vorbiti.

Atat va rog: veniti ca orice binecredincios diun tara asta la Parintele

Justin. Faceti acelasi lucru ca si cei care contestau comunicatul de anul

trecut, din 14 ian. Iata cum se face cernerea.. Dumnezeu sa ne miluiasca

pe toti”

Nu ştiu ce să mai cred…Suntem atît de dezbinaţi; ne bîntuie o paranoia

de zile mari.

49. pe 07 Jul 2010 la 16:04 #admin

@Rufin: de ce nu stiti ce sa mai credeti? Oare dezbinarea e problema? Si

daca e, cine o face?

Cat de coerent este sa publici o filmare facuta cu parintele Justin in care

acesta afirma ca primirea actelor cu cip te lipseste de har si ca acest

lucru e inevitabil, chiar daca le arunci si tu, ca admin, sa scrii ca de fapt

se poate primi si la spovedanie, daca se renunta la acte, la o adica?

Asadar, nici ei nu il cred pe parintele Justin, dar se folosesc, in mod iezuit,

de filmarea postata ca sa isi promoveze agenda schismatica?

Cat priveste paranoia… Stiti ceva, nici nu conteaza ce si cine sunt

respectivii. Inger din cer de ar fi, important este sa judecati dupa roadele

lor si sa va ganditi la consecintele actelor lor. Uitati ca sunt securisti sau

altceva. Folositi-va doar discernamantul: in ce situatie este pus parintele

Justin, avand in vedere ca s-au publicat, in numele lui:

1. un comunicat prin care se interzice impreuna-slujirea cu ierarhii care ar

avea acte cu cip

2. o filmare video in care parintele afirma ca actele cu cip te lipsesc de

harul preotiei si al botezului si

3. o postare prin care se cere ascultare neconditionata fata de Batran.

Adica, in traducere:

1. instigare la separare de ierarhie

2. probe concludente date pe mana dusmanilor p Justin ca sa aiba motiv

de a il denigra si decredibiliza

Page 40: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

3. aplicarea principiului infailibiltatii unui duhovnic, ca cei care fac de fapt

toata sminteala sa se ascunda mai bine sub autoritatea sa si parintele sa

fie singura victima.

Nici patriarhul nu cred ca ar fi reusit un plan mai diabolic de

decredibilizare al parintelui.

Ca cei de Apologeticum vor sau nu asta, sunt securisti sau nu, putin

intereseaza. Esentialul este ca ce fac ei si consecintele a ceea ce fac sunt

de o gravitate incalculabila, pentru ca se calculeaza in suflete de oameni.

Si vai celui prin care vine sminteala…

50. pe 07 Jul 2010 la 16:32 #rufin liban

Chiat şi într-un consistoriu protopopial obscur, cele ce aţi notat pot fi

suficiente probe pentru “ostracizarea” unui cleric. Mai ales cînd se

numeşte Iustin Pîrvu. Cred că, să mă iertaţi că îndrăznesc,trebuie dată jos

fiţuica aia şi procedat altfel. Dumnezeieşte…

PS: Lui Origen şi lui Evagrie ucenicii le-au agonisit anatemele. Post-

mortem. Opera şi…viaţa!!!. Ducînd prea departe chestiuni de care autorii

n-au ţinut nicidecum cu dinţii…

51. pe 08 Jul 2010 la 17:23 #rufin liban

Cîteva justificări, o concluzie şi un îndemn:

Transcrierea acelui fragment de convorbire nu şi-a propus nici să

trezească suspiciuni legate de părinte şi de învăţătura sfinţiei sale, nici să

nască dispute sterile sau vătămătoare în jurul unui subiect atît de

important. Nu neg însă că mi-am dorit obţinerea unor semnale despre

felul în care ne raportăm atît la ceea ce înseamnă disciplină canonică şi

dogmatică cît şi la exigenţele duhovniceşti de conjunctură. Adică am vrut

să văd cam pe unde suntem cu dreapta socotinţă (nu socoteală!), cît/cum

ne cumpănim între sobornicitatea canonului şi particularitatea regulei

locale, între acrivie şi iconomie. Pentru că, să fim cinstiţi, prin aserţiunile

sfinţiei sale, părintele însuşi e extrem de provocator. Ne-o dovedesc cu

Page 41: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

prisosinţă reacţiile de nedumerire chiar şi din partea celor mai apropiaţi

sfinţiei sale. Nu mai vorbesc de lipsa crasă de precauţie/ştiinţă canonică

şi pastorală (dar nu numai) a fiţuicii afişate la Petru Vodă.

Nu-i suficient să-ţi declari ferm, dar total necritic, fidelitatea faţă de

părintele; astfel au făcut şi ucenicii părintelui Teofil, mergîndu-i alături

chiar şi-n derapaje – iar asta cred că-i mai mult fetişism şi mai puţină

iubire. Repet, nu cred că părintele e subiectul unui derapaj canonic, ci că

din surescitare şi dintr-un fel de nechibzuinţă juvenilă a ucenicilor, o

anumită măsură interioară, strict pastorală, dispusă de acesta, este

supradimensionată ultimativ pînă la măsurile unei unice dogme. Eretice.

Bineînţeles că scandalizează acest afiş; pentru că e imprudent,

provocator, schismatic. Îl expune neglijent pe părinte chiar cînd e mai

multă nevoie de el. Mai cred că părintele e extrem de surmenat de

detaliile tehnice livrate “prea apocaliptic” de către ucenici. Ucenici şcoliţi,

e clar!, dar nu încă înţelepţi.

Am mai spus: problema biometrică trebuie tranşată sub patrafir- în

particular şi omiletic- în public. La mărturisire şi în predică. Altfel riscăm,

chiar dacă încă nu la suprafaţă ci în substanţa sensibilă a prieteniilor

noastre (ceea ce nu-i puţin lucru!), o SCHISMĂ. Ca aceea, observ cu

durere, dintre APOLOGETICUM şi RĂZBOI ÎNTRU CUVÎNT. Dar nu numai.

PS: Se tot vorbeşte de cernere. Trebuie să conservăm şi să cultivăm o

înţelegătoare şi abilă solidaritate ortodoxă; n-avem de ce să ne cernem

noi pe noi înşine, are cine să ne cearnă. Iar de vor rămîne în vremea

adevăratului război doar doi sau trei, tobă de o “sfîntă mînie”, n-am făcut

nimic. Strîngeţi rîndurile! Cu calm, inteligenţă şi mai ales cu…dreaptă

socotinţă!

52. pe 08 Jul 2010 la 17:44 #admin

@ rufin liban:

1. Se spune la fel de bine si “dreapta socoteala”, da.

2. Am mai spus-o: nu e nicio schisma, fiindca nu am fost nicicand cu

adevarat impreuna. A fost doar o amagire din care noi ne-am trezit ceva

Page 42: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

mai demult. Ne-am trezit, da…   In sudalme, santaje, amenintari si

blesteme “fratesti” (pus “la psaltire”, etc.).

Dintre noi au ieşit, dar nu erau de-ai noştri, căci de-ar fi fost de-ai noştri,

ar fi rămas cu noi; ci ca să se arate că nu sunt toţi de-ai noştri, de aceea

au ieşit.

E greu sa acceptam, e neplacut, ne-am dori ca toti sa fie buni si sinceri….

Dar realitatea e alta!Exista frati mincinosi, exista iude vicelene care

musca sanul parintesc la care au supt, si cu ei, oricum ai da-o, nu are

cum sa fie pace si unitate. Nu poti sa fii solidar cu cel ce lupta impotriva

Bisericii dinauntrul ei! Solidaritate in numele a ce? A partasiei la schisma

si la ticalosie? Unitate intru… care servicii secrete? Vorba cuiva la TV, mai

an: “Ce grad au fratii Roncea?” (dar parca numai ei?) Sau vorba unui

parinte cu viata duhovniceasca plecat din Petru-Voda: “Misuna securistii

in rasa pe langa parintele Iustin”. Cum ii recunosti? Dupa duh, dupa

roade, dupa metode… clasice. La asta ti-am raspuns deja. Pare-se ca

zadarnic? Hai, odata poate e greseala. Hai, si-a doua oara… Dar cand

totul devine politica si sforarie, si cand se loveste ANUME in parintele

Iustin, atunci treaba e mult mai serioasa. Afisul acela nu e un accident…

Reeducarea nu e un accident…

Da, sa ne pregatim sa ramanem putini, sau singuri, fiindca cine nu va

claca, lui Hristos Cel lasat singur va trebui sa-I urmeze. Si numai El ne

poate da puterea sa mergem pana la capat. Cine isi inchipuie ca trebuie

sa fim multi si solidari IN MINCIUNA SI VICLENIE acela se insala, din

pacate. Da, suntem cernuti deja. E destul sa deschidem mai larg ochii. Cu

trezvie, rugaciune si rabdare.

Doamne, ajuta!

53. pe 08 Jul 2010 la 20:25 #rufin liban

@Admin,

Îţi spun sincer, sunt unele chestiuni care chiar mă depăşesc. De pildă asta

cu serviciile secrete. Voi sunteţi mai în miezul lucrurilor – eu trăiesc la

Page 43: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

ţară( fără acte biometrice!)- şi ştiţi mai amănunţit lucrurile, mai practic.

Poate sunt prea teoretic; asta se datorează şi semi-izolării în care trăiesc.

Înţeleg că sunt multe dedesubturi în afacerea asta, astfel că neavînd

informaţie suficientă, nu pot să te contrazic. Totuşi rămîn la ideea că deşi

nu împărtăşim toţi aceeaşi optică în anumite chestiuni, încă nu e

cazul/timpul de a fi atît de separaţi. Sf Grigorie de Nyssa a murit însufleţit

de nădejdea apocatastazei. Apocatastaza a rămas erezie iar el a rămas

sfînt. Doamne-ajută!

PS. Socotelile ţi le faci în tîrg, singur; socotinţele vin de sus, ca

încredinţări/iluminări teandrice. Diferenţa dintre cele două e ca aceea

dintre Spiru Haret şi Arhanghelul Gavriil… Doamne-ajută!

54. pe 08 Jul 2010 la 20:37 #admin

@ rufin liban:

E bine daca esti la tara si esti mai linistit si departe de smintelile lumii.

Nu vedem nicio legatura cu Sf. Grigorie. Decat poate cu parintele Justin,

singurul cu viata sfanta si curat de acolo. Sper ca s-a inteles ca nu la

Sfintia sa ne referim. Iar daca nu… chiar nu avem ce sa facem mai mult.

Te indratnicesti in propria “dreptate” si exagerezi cu comparatiile, dar…

cum doresti   Fapt este ca se folosesc lejer ambele variante, incepand cu

Patericul si cu filocalia. Dar asta sa ne fie singura problema…

55. pe 09 Jul 2010 la 01:20 #CristinaP

Intrebare: Parintele Iustin stie de afis? il poate vedea dansul in drumurile

sale zilnice prin manastire?

Parintele Arsenie Papacoic poate fi informat despre asta si sa ia pozitie si

sa-i demaste pe acesti securisti?

Groaznica lovitura este data bisericii! Numai Dumnezeu poate face ceva.

Doamne apara si pazeste, ia-i Doamne pe securistii aia in rase si trage-i

afara din manastire.

56. pe 09 Jul 2010 la 01:28 #admin

Page 44: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

@ CristinaP:

Da, pai daca te uiti la una din postari, au pus special si poze cu parintele

cu afisul in maini. Dar filmarea e inca mult mai dramatica…. Nu putini au

zis ca nu e acela parintele Iustin (nu fiindca ar fi trucaj, ci fiindca… nu MAI

este acelasi). Mai mult, ca si cum nu ar fi destul, Danion a fost primit

inclusiv sa predice acolo (la biserica de la maici), dupa tot ce a facut,

fratii Roncea si ei reprimiti, desi parintele nu-i mai primea dupa ce aflase

anul trecut cu ce se ocupa si ce mizerii faceau. Totul s-a resetat… Unii

care au legatura cu medicina banuiesc, dupa filmare, ca parintelui i se

administreaza neuroleptice. Sigur, nu se poate verifica. Cine sa poata

interveni? Parintele Arsenie e si mai batran si mai neputincios… Doar

ierarhul locului…. dar probabil atata asteapta trupele interne de batausi

care au dat deja jos doi egumeni alesi de parintele Justin, pe primul,

acum cativa ani, prin violenta… Vor face baricada, ce credeti? Nu stim

daca mai exista iesire omeneasca.

57. pe 09 Jul 2010 la 10:15 #rufin liban

@admin,

Cu Sf. Grigorie:

am sugerat că în cazul acestuia, Biserica nu s-a împotmolit în rateul

dogmatic pe care l-a constituit susţinerea apocatastazei. A fost suficient

de înţeleaptă încît, mai degrabă să vibreze la “De vita Moisis” decît să să-

i taxeze mortal convingerile în “apokatastasis ton panton”. Ce vreau să

zic? Tema buletinelor NU e (ÎNCĂ) una care să ne despartă. A implantului

da.

Încă putem sta împreună ÎN Biserică. Dar, după cum m-ai lăsat să înţeleg,

altul e motivul îngheţului: caracterul, onoarea, sinceritatea. Aici nu mai

am nimic de comentat.

PS: Ai dreptate: mă îndărătnicesc uneori, dar întotdeauna cu… tîlc. Cele

mai mari eşecuri istorice româneşti au fost rezultatul SOCOTELILOR

noastre; măcar în ceasul din urmă să exersăm şi noi SOCOTINŢA. Cea

dreaptă. Pentru ACEST gînd am riscat o distincţie atît de abruptă între

Page 45: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

cele două vocabule, evident echivalente în literatura duhovnicească.

PSS Şi să nu-mi spui acum că sunt posedat de duhul îndreptăţirii de

sine! 

58. pe 09 Jul 2010 la 11:58 #admin

@ rufin liban:

Nu spunem, nu spunem   E in regula, incepem oaresicum sa ne

intelegem 

59. pe 09 Jul 2010 la 16:02 #Paisia

Mi-e tare frica. M-a ajutat Dumnezeu ca am citit comentariile scrise de

Admin aici ca sa inteleg ceva, altfel tulburarea era cumplita

Si mi-e tare, tare mila de parintele Justin

Cum il putem ajuta pe parintele Justin..? El s-a sacrificat pentru noi atatia

ani. Acum ar avea nevoie sa fie ajutat, e intr-o carcera acolo.

E din nou la inchisoare si acum noi il vedem din afara, din libertate, cum e

chinuit in celula! Greu de rabdat privelistea

Unii se joaca in aceste zile cu sufletul nostru, dar si cu sufletul Parintelui.

Sa ne rugam pentru el ca atunci cand era bolnav. Sa il salveze Maica

Domnului! Probabil ca el, saracul, este din nou in situatia de a sluji

neamului, Domnul ne spune, ne arata, ne anunta ceva ingaduind

amestecarea parintelui in aceasta tuburare

60. pe 09 Jul 2010 la 18:07 #PVB

@Paisia,

sora draga, sa te intareasca Domnul in rugaciune ca alta mangaiere nu

avem. Tulburati si indurerati suntem toti insa sa nu lasam rugaciunea,

singura scapare si mangaiere! Prin rugaciune puternica il putem ajuta pe

parintele Justin. Vezi si articolele mai noi,continand extrase din scrisorile

Cuv. Sofronie Saharov—te vor intari si lumina.

Page 46: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

61. pe 09 Jul 2010 la 22:18 # Cu CIP sau pecetluit? Aceasta este întrebarea… — Pustnicul

Digital

[...] intervin cu mai multe comentarii și posturi printre care acestea:

Părintele Efrem Filotheitul: Aceasta NU ESTE PECETEA FIAREI, Părintele

Dionisie de la Colciu: Dacă ți se cere lepădare de Hristos, atunci este

primejdie! [...]

62. pe 09 Jul 2010 la 23:34 #antuza

La situatia aceasta cam halucinanta care se petrece la Manastirea Petru

Voda, manastire emblematica dupa 1990, pentru ortodocsii romani, nu s-

a ajunsa asa, peste noapte.

Dragostea nemarginita a parintelui Iustin de a strange in jurul sfintiei sale

poate si pe unii mai rataciti, in speranta ca se vor indrepta, a dus din

pacate la situatia confuza pentru multi crestini, la care s-a ajuns in

momentul de fata.

Sa ne amintim ca la manastirea Petru Voda au tinut predici, si nu o data,

oameni ca Danion Vasile sau Dan Puric. Acestia au cazut sau sunt in

cadere libera. Nu se stie insa daca intr-o zi nu se vor intoarce din

ratacirile lor.

Pana la urma, sarcaii oameni sunt dezorientati in cel mai mare hal, iar

parintele rupt de realiate si informat numai cu ceea ce se doreste. Cui

foloseste? Probabil oamenilor care nu cred in Dumnezeu

63. pe 10 Jul 2010 la 02:12 #admin

@ Paisia, Antuza:

Aveti dreptate.

64. pe 10 Jul 2010 la 04:20 #SAM

Ma bucur cind citesc rindurile astea, ca aici in Italia, la ei, intre catolici,

inci nu s_a pomenit de asa ceva.Ma refer la actele biometrice.posta

cineva despre pecetea la copii.Pai unde lucrez eu, la toti care se

Page 47: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

internaza li se pun bratari cu barcod,si nici nu le pasa.De exemplu eu nu

pot lucra fara card siss in sist. san .italian ,si cind ma gindesc ca multi vor

sa plece din tara,dar nu stiu ce_i asteapta,ca esti silit ba chiar badjocorit

ca nu esti cu SISTEMUL.

65. pe 13 Jul 2010 la 02:27 # Razboi întru Cuvânt » RASPUNSURI DE MARE FOLOS SI DE

STRINGENTA ACTUALITATE DE LA DOI PARINTI DIN MAN. PUTNA: “Sa avem o atitudine

echilibrata, duhovniceasca, sa luptam fara extremisme, exagerari si teribilisme! E

NEVOIE DE SOBORNICITATER

[...] PARINTELE EFREM FILOTHEITUL: “Aceasta NU este pecetea fiarei…

Preoţii gresesc dacă în… [...]

66. pe 15 Jul 2010 la 14:18 #admin

IMPORTANT!

Am primit din partea parintelui Mihai Valica:

Afisele smintitoare de la Petru Voda au fost date jos

Doamne, ajuta!

Intrucat s-a inteles exagerarea afiselor smintitoare de la Petru

Voda, legate de actele biometrice si la porunca Parintelui Justin

au fost date jos, doresc sa fac cateva precizari pentru duhovnicii care

spovedesc persoane care cu stiinta sau nestiinta au primit documentele

biometrice.

Principiul iconomiei trebuie sa primeze si dragostea fata de

penitent sa fie temelia Spovedaniei. Se cere ravna fata de Hristos si

invatatura Bisercii, dar cu pricepere si multa intelepciune, pentru a nu

face rana si mai adanca.

Taina Spovedaniei reprezinta “Tribunalul iertarii” si nu al

condamnarii si de aceea trebuie sa dam solutii de vindecare si nu

sentinte de condamnare si de excludere fata de penitent.

Page 48: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Pastorii duhovnicesti daca au multa dragoste fata de penitent vor fi

inspirati si indrumati de Duhul Sfant. Altfel vor lucra doar condusi de

propriile pareri, fixatiilor teologice si inversunarilor personale si

se vor substitui astfel, dreptatii si bunatatii lui Dumnezeu.

Deci sa exercitam Sf. Taina a Spovedaniei ca mijlocitori si impreuna

lucratori cu Hristos si Duhul Sfant si nu in locul lui Hristos si a Sf.

Duh.

Cei care nu sunt duhovnici sau pastori sufletesti, in cazul de fata, li se

potrivesc cuvintele Sf. Parinti: daca esti oaie nu te pune in locul

pastorului! Daca te faci pastor oaie fiind, talibanizezi si

transformi Biserica in inchizitie morala si nu o lasi sa fie Spital

Duhovnicesc si mijloc de indumnezeiere.

Daca veti considera oportun mica mea interventie o puteti posta pe net.

La fel si micul comentariu atasat.

Cu dragoste frateasca in Hristos Domnul si Mantuitorul nostru,

pr. Mihai Valica

67. pe 15 Jul 2010 la 23:27 #mihaela

Doamne ajuta,

Crestinilor intelepti le zic: multa grija sa nu cumva sa propovaduiti

intelepciunea voastra si nu a lui Dumnezeu ca poate costa multe suflete,

poate sminti, poate crea dezbinare, poate duce la ratacire. Sunt multe

opinii contradictorii numai referitor la acest articol. Nu pot si unii si altii sa

propovaduiasca intelepciunea lui Dumnezeu!

Un parinte spunea: “Nu dreptii se mantuiesc, ci pacatosii.” (nu cei ce se

vad pe sinesi drepti). Parafrazand am putea spune: Nu inteleptii au harul

si intelepciunea lui Dumnezeu, ci smeritii.

Da-ne Doamne smerenie si ascultare de duhovnic si nu de noi insine si de

intelepciunea noastra!

Page 49: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

68. pe 21 Jul 2010 la 06:41 #sorin

Doame Ajuta !!

Eu unul nu ma pricep foarte bine,,in a da sfaturi sau a insira cuvinte de

mare incredere,,spre a face pe cineva sa creada ceea ce spun sau

scriu,,dar cred ca un razboi are sa vina si cu siguranta va fi de-al

treilea,,iar daca va fi mondial nu cu pistoale,,pusti,,clar si toata lumea isi

poate da seama ca este nuclear,,,eu sunt in America,,am fost si in

Spania,,lumea de aici este mult diferita de cea Europeana,,sunt foarte

departati de Bunul Dumnezeu,,inclusiv eu,,,imi este foarte greu sa-mi

gasesc un prieten,,un duhovnic,,,,nu vezi manastiri,,un calugar,,in

romania vedeam ,,si atunci cand il vedeam pe un LUPTATOR IN

HRISTOS,,ma rusinam ,,mafacea a ma gandila pacatele mele,,,,ca sa

revin,,Dumnnezeu ne v-a pedepsi pt pacatele noastre,,ca va fi cu un

razboi,,cu o boala,,un necaz,,trebuie sa ne pedepseasca,,ca sa ne

curatim,,pt ca daca pacatuim suntem murdari,,IAR BUNUL DUMNEZEU

SPUNE,,,CA NIMIC NECURAT NU V-A INTRA IN IMPARATIA LUI,,,,AMIN ,,dar

faptu ca se vorbeste de o exterminare in masa,,ne sperie,,mai oameni

buni nu va mai agitati atata,,,2011,,sau sfarsitul lumii,,,ce conteaza daca

este maine sau peste 3 saptamani,,,in schimb,,eu nu ma inchin,,inainte

de culcare,,nu ma rog,,macat 5 minute pe zi,,ca sa nu mai vorbim 3

ceasuri,,de dimineata ,,la pranz si seara,,,,ba mai mult fac pacate de tot

felul,,cum cred eu ca am sa mantuiesc chiar de ar fi sa traiesc inca 67 de

anide acuma incolo,,CUM ///,,,,offf Doamne,,asta trebuie sa ne dea de

gandit,,,,este drept ca ne sperie pe toti un al treilea razboi,,sau varsare in

masa de sange,,,dar ca sa scapi si tu si eu,,OARE ,OARE,OARE,,NU AVEM

NOI BIBLIA ,,CU NOI,,NU AVEM NOI SANSA DE A NE SPOVEDI,,SI DACA

BUNUL DUMNEZEU VREA SA NE SI INPARTASI,,SI ATUNCI SA VINA SI AL

TREILE AL 4-LEA,,RAZBOI,,SI SATANA,,,CA NU NE VA BIRUII,,CACI

DUMNEZEU NE-A SPUS,,CA ARE SA FIE CU NOI PANA LA SFARSIT,,, iar

daca v-a fi pana la sfarsit de ce sa ne fie frica de Sfarsit,,,ba mai mult

creati panica,,disperare,,faceti pe cel ca mine care sunt slabit in credinta

sa deznadajduiesc in mantuirea mea,, mai bine zis in timpul ramas

Page 50: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

mie,,iertatima,,dar cred ca si acesta este un pacat,,,Nimeni nu stie

ora,,ceasul,,,nimeni nu poate fi cu certitudine,,decat Bunul Dumnezeu

Stie,,este clar ca Sfintii Parinti ,,au darul de a vedea aceste lucruri inainte

de vreme,,dar noi ceilalti de ce cautam inainte de vreme la aceste lucruri

cand defapt este din cauza pacatelor noastre nu ale prorocirilor Lor

Sfinte,,,o zi buna.

69. pe 21 Jul 2010 la 09:17 #admin

@sorin: Te rugam pe tine, asa cum rugam si pe cei care se nelinistesc

prea tare citind pagina de recomandari, sa nu o mai faci si sa citesti doar

pagina principala, unde se afla doar articole duhovnicesti. Poate daca vei

citi mai cu atentie de acolo, vei merge dincolo de primele aparente.

Pagina de recomandari isi are rostul ei, lucru ce iti poate fi confirmat

inclusiv de cititori care se afla in acelasi continent ca si tine. In orice caz,

un lucru e sigur – cauta cat mai grabnic un duhovnic, avand in vedere ca

totusi se pot gasi biserici ortodoxe in SUA. Acest lucru e cel mai important

– mai important chiar decat a citi un site si a comenta pe el.

70. pe 13 Aug 2010 la 02:56 # Război întru Cuvânt » Pentru cei care vor sa paraseasca

Biserica, crezand ca asa slujesc lui Dumnezeu – GHERON IOSIF, UCENICII SAI SI

CALENDARUL

[...] PARINTELE EFREM FILOTHEITUL (Arizona): “Pecetea va fi impusa dupa

cel de-al treilea razboi mondial… [...]

71. pe 13 Aug 2010 la 03:03 # Război întru Cuvânt » STARETUL IOSIF ISIHASTUL – MOARTEA

CA O CALATORIE LINA SPRE INVIERE sau ADORMIREA IMPREUNA CU “DULCEA

MAICUTA”

[...] PARINTELE EFREM FILOTHEITUL (Arizona): “Pecetea va fi impusa dupa

cel de-al treilea razboi mondial… [...]

72. pe 15 Aug 2010 la 16:42 # Vulturul

Page 51: Pecetea Va Fi Impusa Dupa Cel de-Al Treilea Razboi Mondial!

Si asa ne ametim, incat doar cei care or sa aiba trairea in Duhul Sfant cu

adevarat ortodox si nu presupus or sa poata distinge intunericul de

Lumina.

73. pe 16 Aug 2010 la 14:31 # Razboi întru Cuvânt » Parintele Metodie de la Optina despre

actele cu cip si lucrarea “tainei faradelegii”: “ORICINE TRAIESTE IN PACAT ARE DEJA

SEMNUL LUI ANTIHRIST PE FRUNTE SI PE MANA DREAPTA, CHIAR DACA REFUZA

DOCUMENTELE DE I

[...] PARINTELE EFREM FILOTHEITUL: “Aceasta NU este pecetea fiarei…

Preoţii gresesc dacă în… [...]

74. pe 16 Aug 2010 la 19:45 # Război întru Cuvânt » ARATARILE MINUNATE ALE

CUVIOSULUI IOSIF ISIHASTUL, DUPA ADORMIREA SA. SI INVATAMINTELE PENTRU NOI

[...] PARINTELE EFREM FILOTHEITUL (Arizona): “Pecetea va fi impusa dupa

cel de-al treilea razboi mondial… „Aceasta nu este pecetea fiarei. Pecetea

va fi impusă după cel de al treilea război mondial! Preoţii greşesc dacă

îndepărtează credincioşii de la sfântul potir pentru folosirea acestei

tehnologii!” [...]

75. pe 18 Aug 2010 la 14:54 #Iubesc Patriarhul

Eu ma ingrijorez mai tare de cel de-al treilea razboi mondial, care este

mai aproape de epoca cipuirilor, cel putin cam asa zic toti. Mai ales ca

acest razboi va fi unul cu foarte multi morti. Oare vom supravietui? Oare

daca vom muri, ne vom mantui?

76. pe 19 Aug 2010 la 11:40 # Razboi întru Cuvânt » AU CUVANTUL CITITORII (2) – ALEXEI:

Antrenamentul harului

[...] PARINTELE EFREM FILOTHEITUL: “Aceasta NU este pecetea fiarei…

Preoţii gresesc dacă în… [...]